Google знов змінює свої алгоритми пошуку новин. У компании повідомляють, що зробили рейтингові оновлення, які дозволяють краще розпізнавати оригінальні матеріали.
Станом на сьогодні різні новинні ресурси часто висвітлюють одну й ту саму подію, публікуючи матеріали про неї одночасно. І якщо раніше в топ виходили більш популярні джерела, а первинна новина губилася у стрічці видачі, то новий приорітет змушує видання повернутися до перегонів за швидкістю: хто перший написав, той і потрапив у топ.
Суть задуму в тому, щоб користувачам було простіше знаходиті першоджерела. Складність - у відсутності абсолютного стандарту визначення оригінальності статті. До того ж, не всі гарні статті - це просто останні новини: публикації часто поєднують декілька різних джерел, щоб надати читачеві більш повну картину. І якщо з повнотою інформації у таких матеріалів все гаразд, то з оригінальністю (за новими стандартами Google) - явно проблема.
До тестування нового алгоритму пошуку Google долучила більше десяти тисяч рецензентів. Побачимо, що з цього вийде.