Пандемія коронавірусу вставила палки у колеса найпопулярнішому розважальному шоу Сполучених Штатів - American Idol. Продюсерам програми довелося тимчасово припинити зйомки останніх чотирьох епізодів. Вони розглядали можливість відкласти зйомки до завершення карантину, але ця ідея видалась «незадовільною».
Тож знімальна команда почала розробляти план з повернення шоу в ефір. Ідей було багато, інколи вони межували з дивацтвом. Наприклад, хтось запропонував замінити аудиторію на віртуальних персонажів Disney. На щастя, від ідеї відмовились, натомість вирішили зняти наступні чотири епізоди дистанційно, у домівках учасників та журі. Все до купи буде зібрано під час прямого ефіру, який вестиме Раян Сікрест зі свого будинку. «Ми шукали домашню базу, де б усі шматочки поєднувалися у шоу. У гаражі Раяна є стіл та логотип American Idol. Вони стояли запаковані протягом трьох років, але їх час прийшов», - розповіла шоураннер American Idol Тріш Кінейн.
Кінейн вирішила, що найоптимальніший варіант - дозволити учасникам самостійно записати свої виступи вдома. Для цього знімальна команда передала 21 конкурсанту освітлювальне обладнання, шафу з одягом та по три iPhone останньої версії для зйомки з декількох ракурсів.
Музичний гурт та бек-вокалісти, які зазвичай перебувають разом з учасником на сцені, окремо запишуть свої частини. А співаки отримають консультації від вокальних тренерів через Zoom. Продюсери забезпечують усіх учасників швидким інтернетом та домовляються щодо місця зйомок виступу. В залежності від місця проживання співаків, це може бути саморобна сцена у гаражі чи на природі біля озера.
«Щоб шоу не мало вигляд підбірки акапельних виступів хронометражем дві години, ми намагаємось пам’ятати про виробничий аспект. Шоу матиме настільки інший вигляд та інше відчуття, що глядачі забудуть про живу публіку. Це буде дуже інтимно», - додала Тріш Кінейн.
Оцінюватимуть співаків цьогорічні члени журі - Кеті Перрі, Лайонел Річі та Люк Браян через відеодзвінок у Zoom. Після першого віртуального American Idol глядачі шляхом голосування оберуть 10 фіналістів, які братимуть участь у шоу 3 травня.
Наскільки цей план виявиться успішним, побачимо вже 26 квітня. Кінейн сподівається, що шоу будуть дивитися не тільки прихильники American Idol, але й зацікавлені у новому форматі глядачі. Приклад дистанційного SNL показав, що зміна формату та оригінальний підхід до ситуації, може підняти рейтинги. «Але глядач не хоче, щоб шоу перетворилось на дивацтво. Він хоче сказати: «Мені сподобався випуск - подивимось, що буде наступного тижня», - підсумовує Тріш.