Поки організатори Каннського кінофестивалю на щось сподіваються, програми-супутники кінофоруму визначаються з планами на 2020-й. Декількома днями раніше про скасування оголосили паралельні незалежні секції Тиждень критики і Двотижневик режисерів, а вчора стало відомо, що кіноринок Marché du Film відбудеться в онлайн-форматі з 22 по 26 червня.
«Ніхто не знає, що нам обіцяє друга половина року і чи можна буде організувати великі кіноогляди, в тому числі Каннський, - зазначає директор Каннського фестивалю Тьєррі Фремо. - Тому Канни вирішили адаптувати свій формат для цього своєрідного року. Перша ініціатива: проведення Marché du Film в онлайн-форматі. Ринок організований за допомогою багатьох професіоналів з усього світу».
В офіційному листі організаторів повідомляється, що онлайн-ринок створений в найкоротші терміни для допомоги міжнародній кіноіндустрії і з метою підтримати всіх професіоналів галузі. Marché du Film включатиме віртуальні стенди і павільйони, де компанії зможуть демонструвати свій контент і проводити віртуальні ділові бесіди; відеозустрічі, які учасники зможуть організувати в спеціально створеному додатку Match & Meet; онлайн-покази фільмів та презентації проектів, для чтого буде створено 15 віртуальних кінотеатрів. Покази проводитимуться кілька разів на добу, щоб охопити байерів в різних часових поясах.
Традиційні програми і конференції Marché du Film - Cannes Docs, Cannes Next, Producers Network та інші - також будуть проведені в онлайн-форматі.
«Опитування дистрибуторів, що ми провели минулого тижня по всьому світу, показало, що 80% з них зацікавлені в онлайн-ринку, а 66% мають намір купувати щось (в основному готові фільми, але також і проекти на етапі постпродакшену). Ми вирішили запропонувати ефективну і передову платформу для показу фільмів, їхньої покупки, фінансування проектів і зустрічей з партнерами. Цей експеримент з новою моделлю ринку дозволить професіоналам, у яких не було коштів або часу приїхати до Канн, взяти в ньому участь», - говорить глава Marché du Film Жером Пайяр.
Кіноринок Marché du Film проведуть на онлайн-платформі Cinando, яка була запущена 2003 року і зазвичай використовується як віртуальна вітрина великих ринків і фестивалів. Акредитації, придбані до 29 травня, коштуватимуть €95, а пізніше - €195. У вартість входить й річна підписка на сервіс Cinando.