Компанія Apple заквершила 2019 рік із рекордом - за останній квартал корпорація заробила майже $92 млрд. Попри очікування, представник компанії назвав запуск власної VoD-платформи Apple TV Plus «несуттєвим для результатів».
За дослідженням компанії Ampere Analysis, сервіс вже має 33,6 млн підписників лише у США, обігнавши Hulu (31,8 млн) та Disney Plus (23,2 млн). Тож чому за такої аудиторії платформа не показала фінансового успіху? Apple TV Plus має дуже мало підписників, що дійсно платять за контент. Переважна більшість з вищевказаних 33,6 млн - це користувачі, які отримали безкоштовний доступ до сервісу за спеціальною пропозицією Apple.
За акцією компанії кожен новий новий власник iPhone, iPad, Apple TV, Mac або iPod отримав безкоштовну річну підписку. У компанії зазначають, що відсутність великої кількість підписників, які дійсно платять, не важлива, адже «наразі Apple TV Plus виступає як підтримка для інших продуктів компанії».
За прогнозами Ampere, під кінець 2020 року Apple TV Plus матиме 40 млн користувачів. Питання постає, скільки з них вирішить платити за сервіс, зважаючи на обмежену кількість контенту на платформі у порівнянні з конкурентами.