У протистоянні стрімінг-сервісів компанія Apple має намір не просто попити крові конкурентам, а й трохи оновити правила гри. Якщо все складеться вдало, то найближчим часом купертинівці виведуть промо своїх шоу, які виходять на майданчику Apple TV Plus, на новий рівень: як повідомляють знайомі з ситуацією джерела, наразі в компанії обговорюють можливість запуску оригінальних подкастів.
Відповідні запити подкастерам Apple розіслала ще минулого літа. У них, за словами інсайдерів, компанія попросила виробників контенту презентувати ідеї для аудіопрограм, пов'язаних з серіалами Apple TV Plus. Ще два джерела уточнили, що з тих пір ця тема піднімалася в обговореннях безпосередньо з творцями серіалів.
Всі інсайдери, що підтверджують рух Apple в бік подкастів, побажали зберегти анонімність, оскільки плани ці не є остаточними. Та й сама компанія поки відмовляється як-небудь коментувати таку інформацію.
Як би там не було, вже зараз можна сказати, що використання аудіоконтенту для промокампаній не за горами: якщо цього не зробить Apple, ідею напевно підхопить хтось із конкурентів.