Після успішного запуску платформ Disney Plus та Apple TV Plus експерти з нетерпінням чекали зрушень ринку стрімінгу. Однак нещодавний звіт Netflix показав, що поява нових гравців вплинула на ринок не так помітно, як очікувалося. Лише протягом четвертого кварталу 2019 року кількість підписників компанії зросла на 8,8 млн користувачів. Наразі на сервіс підписано понад 167 млн людей, 100 млн проживає у США. Найбільший ріст платформа показала у Європі, на Середньому Сході та Азії, отримавши 3,3 млн підписників. За останній квартал Netflix заробила $5,47 млрд за рік, закривши рік з $1,30 за акцію.
У листі до акціонерів компанія запевнила, що на ринку «достатньо місця, щоб сервіси розбивались паралельно», та додала, що «кількість наших підписок стабільно росте в США та у світі кожного кварталу та з року в рік».
Netflix також залучився допомогою Google Trends, аби показати, що користувачі частіше цікавились серіалом «Відьмак» у порівняні з оригінальними серіалами інших стрімерів. Мова йде про «Мандалорець» від Disney Plus, «Ранкове шоу» від Apple TV Plus та «Джек Раян» від Amazon Prime.
За словами Netflix, «Відьмак» може стати серіалом з найпопулярнішим першим сезоном за історію платформи, адже його продивилися вже 76 млн підписників. Найпопулярнішим фільмом компанія називає екшен «6 футів під землею» Майкла Бея, який продивилися 83 млн користувачів.
Незважаючи на велику аудиторію, Netflix досі відмовляється працювати з рекламою на платформі. За словами виконавчого директора компанії Ріда Гастінгса, компанія не хоче страждати від проблем з витоками конфіденційної інформації споживачів, як це часто буває.
«Google, Facebook та Amazon володіють надзвичайно великою часткою онлайн-реклами, бо працюють з масивом інформації з багатьох джерел. Думаю, та трійка отримає ще більшу частку ринку», - заявив Гастрінгс.
Щоб вибудувати власний рекламний підрозділ на $5-10 млрд, Netflix має взяти на себе роботу підрядників. За словами директора, такий процес може забрати «багато часу і зусиль».