Минулого тижня Netflix відкрив офіс у Парижі та оголосив про збільшення кількості контенту французькою мовою. З 2014 року стрімер спродюсував 24 продукції, серед яких 6 фільмів та 9 серіалів. У планах компанії - розпочати виробництво ще 20 проектів та розширити паризький офіс з 40 до 120 співробітників.
Це лише один з кроків експансії Netflix у Європі та Південній Америці. Компанія вже відкрила офіси у Велікобританії, Нідерландах, Іспанії, Мексиці. Наразі платформа шукає місця під офіси у Німеччині та Італії.
Кінцева мета компанії - урізноманітнити свою бібліотеку фільмів та серіалів, зацікавивши іноземних підписників. Минулого року кількість користувачів Netflix у США вперше зменшилась, тож платформа відчайдушно шукає інші шляхи розвитку.