З початком повномасштабної війни ідея про просування на міжнародний ринок Ukrainian originals, якою раніше переймалися лише деякі українські виробники, набула нового значення. Водночас створення такого контенту з очевидних причин стало в рази складнішим, тож усі локальні гравці змушені перманентно перебувати у пошуку нових можливостей, партнерств тощо. Однією з таких можливостей – особливо для проектів на дуже ранніх стадіях розроблення або для авторів-початківців – може стати участь у пітчингу KMW CoProduction Meetings 2023, приймання заявок у котрий стартувало в середині серпня та триватиме до 11 вересня включно.
До участі в пітчингу, який відбудеться в межах програми медіафоруму Kyiv Media Week 4 жовтня 2023 року, запрошуються незалежні продюсери й автори (юридичні особи, ФОП, самостійні автори, авторські групи), що мають ідеї художніх серіалів за такими категоріями:
Категорія 1: 6, 8, 10 серій для міжнародної (європейської) аудиторії з прицілом на телебачення або платформи, що передбачає виробництво у партнерстві з однією або кількома країнами (бажано з Бельгією, Хорватією, Естонією, Грецією, Італією, Іспанією, Угорщиною, Люксембургом, Нідерландами, Португалією, Словенією, Сербією).
Розглядаються виключно сучасні історії, можливі для швидкого виробництва. Не розглядаються історії, що потребують масштабної роботи з VFX та CGI, історичні. Важливою є органічна інтеграція іноземної сюжетної лінії. Перевага надається історіям, що дають оптимістичне бачення та надію (blue sky visioning), але це не є обов'язковим критерієм відбору.
Мінімальні вимоги до стадії готовності проекту: готовий синопсис, готовий розширений синопсис або поепізодний план від 8 сторінок. Мінімальні вимоги до команди: у проекту мають бути продюсер і сценарист.
Категорія 2: від 16 серій для української аудиторії (18–54, 50+ з ядром 25–44) з прицілом на телевізійний праймтайм, що передбачає локальне виробництво. Розглядаються сучасні історії (ситкоми, сімейні та романтичні комедії, комедійні процедурали, драмеді з великою кількістю героїв), порівняно недорогі та швидкі у виробництві. Мова серіалу – українська.
Мінімальні вимоги до стадії готовності проекту: логлайн, синопсис, який містить тему й ідею; короткий опис головних персонажів (не більше ніж сторінка) та дрімкаст; синопсис пілотної серії або пілот у діалогах (за наявності); продюсерсько-режисерський тритмент зі стилістичними референсами й орієнтовною вартістю продакшену. Мінімальні вимоги до команди: представник проекту має права на заявку та ідею.
Категорія 3: телесеріали (16х48’) та спецпроекти (4х48’) для української аудиторії (чоловіки 35–45, 50+, що мають сім'ю) з прицілом на телевізійний праймтайм, що передбачає переважно локальне виробництво (можливе міжнародне спільне виробництво).
У пріоритеті – локальні сучасні історії з невисоким бюджетом, які дають глядачеві яскраві емоції та відчуття, що навіть у найнебезпечнішій ситуації завжди є вихід. Якщо історія пропонується під спільне виробництво та передбачає високий бюджет, заявка має містити зрозумілу основу для міжнародного продакшену (герой/герої, територія, сюжетна лінія). Серед інших вимог: багатовимірні персонажі, захопливі гостросюжетні історії у жанрах детектив, процедурал, бойовик з елементами комедії, мелодрами, соціальної драми. Головний герой – «крутий чоловік із крутими проблемами». У команді героїв може бути жінка не лише як об'єкт захисту, кохання, а як рівноцінний партнер.
Мінімальні вимоги до стадії готовності проекту: логлайн, розширений синопсис – арка сезону, опис персонажів. Для горизонтально-вертикальних серіалів – анотації вертикальних кейсів (3–5). Наявність сценарію пілотної серії вітається. Мінімальні вимоги до команди: заявки від продакшенів і самостійних авторів, авторських груп. Готові співпрацювати з авторами-початківцями за умови залучення їх до професійних авторських груп, «сценарних кімнат».
Під час пітчингу автори відібраних проектів зможуть запропонувати свої ідеї художніх серіалів для потенційної співпраці з провідними українськими медіагрупами. Представники компаній 1+1 Media (телеканали ТЕТ, «2+2») та FILM.UA Group коментуватимуть і ставитимуть запитання учасникам безпосередньо під час презентацій, тому особиста присутність представників відібраних проектів є обовʼязковою. Відбір заявок для участі здійснюватиметься організаторами медіафоруму – компанією Media Resources Management.
Визначення переможців не передбачається, проте для заявників цей захід є однією з можливостей отримати зворотний зв'язок від колег, запропонувати свої проекти для розгляду всім зацікавленим, знайти партнерів для розвитку, виробництва та дистрибуції. Крім того, учасникам пітчингу надається безкоштовна участь у медіафорумі Kyiv Media Week (до двох представників від проекту), а презентовані на KMW CoProduction Meetings 2023 проекти дістануть висвітлення на сайті Media Business Reports, позаяк ми є партнером форуму.
Мета цьогорічного KMW CoProduction Meetings заходу – сприяння співпраці між провідними українськими компаніями та незалежними креаторами, пошук нових потужних ідей серіальних проектів для українського глядача, сприяння виходу на міжнародний ринок Ukrainian originals.
Детальніше про правила пітчингу – тут, дедлайн подання заявок – 11 вересня, 23:00. Подати заявку можна за посиланням. Ну а щоб доєднатися до пітчингу як слухачеві, реєструйтеся на участь у Kyiv Media Week за цим посиланням.