Щойно прямо під час заходу з нагоди 10-річчя StarLightMedia телегрупа і «Дизель Студіо» підписали угоду про створення спільного підприємства з виробництва розважального контенту. Партнери планують продавати свій контент закордонним телеканалам і розміщувати його на
діджитал-платформах по всьому світу.
«Створення нового продюсерського центру дозволить об'єднати експертизи, таланти і
можливості двох команд, що неминуче призведе до нових яскравих і сміливих проектів. З
наступного року будуть створюватися не тільки популярні проекти, які зараз виходять у нас,
але і оригінальні серіали і розважальні шоу для каналів групи», - прокоментував угоду директор дивізіону «Мовлення» SLM Дмитро Троїцький.
«За п'ять років роботи холдинг SLM зарекомендував себе як надійний партнер і
постійний замовник наших продуктів. Ми, в свою чергу, збирали незмінно високі цифри
телевізійного перегляду. Настав час зробити крок вперед, і ми його робимо із задоволенням, -
заявив шеф-редактор «Дизель Студіо» Олексій Бланар. - Спільними зусиллями ми істотно
збільшимо кількість розважального контенту і, головне, піднімемо на новий рівень його
якість. Плани у нас грандіозні: будемо продовжувати радувати українського телеглядача, а
через інтернет-платформи - людей у всьому світі».
«Це початок нової ери для нас і для ринку українського контенту. Це початок ери пошуку
свіжих ідей, ери свіжих експериментів і створення контенту, конкурентного на міжнародному
ринку. У нас є амбіції увійти до когорти творців, чий продукт цікавий, зрозумілий всьому
світу, але родом з України», - доповнив слова колег художній керівник студії Єгор
Крутоголов.
Про які конкретно плани йдеться, MBR розповість в репортажі з заходу.