Група 1+1 media продовжує розвивати свій проект SUDUM, призначений для захисту бренду в інтернеті. Днями вона підписала меморандум з українською міжбанківською асоціацією платіжних систем ЄМА, і в його рамках сторони мають намір обмінюватися технічною інформацією та досвідом для ефективної протидії інтернет-шахрайству.
«Як показує досвід, ефективна боротьба зі зловмисниками в інтернеті можлива тільки за активної участі представників бізнесу та профільних об'єднань учасників ринку. Підписання меморандуму – це перший крок на шляху до поліпшення захисту фінансових операцій. Ми повинні йти до того, щоб рівень безпеки безготівкових розрахунків не поступався темпам їх розвитку в Україні», ‒ відзначає керівник «1+1 Digital та Інновації» Анна Ткаченко.
«Завдяки спільній роботі над блокуванням сайтів, власники яких – злочинці із замашками соціальних інженерів ‒ виманюють у довірливих клієнтів платіжні та персональні дані, істотно зросте швидкість реакції на проблемні ситуації та захист інтересів користувачів платіжних послуг», ‒ ділиться директор ЄМА Олександр Карпов.
Співпраця сторін націлена на поліпшення моніторингу та зростання швидкості реагування асоціації при виявленні фішингових і шахрайських сайтів. Будемо сподіватися, що результат не змусить довго на себе чекати.