Нове керівництво телеканалу «Київ» (влітку креативним продюсером мовника став Євген Лєсной, який 4 роки тому переїхав з Росії та отримав українське громадянство) змінює формат ранкового мовлення, втілюючи в життя маленькі формати, які матимуть максимальну користь для глядача.
Від сьогодні в ефірі телеканалу з’являтимуться короткі інформаційні програми (до чотирьох хвилин), об’єднані загальною концепцією - надавати глядачеві інформацію швидко та маленькими порціями протягом дня.
Втілення нового формату починається з програми «Блог по-київськи», яка має стати майданчиком для діалогу між киянами-блогерами та містянами. Це серія програм на різні теми із ведучою Мартою Мольфар, арт-фешн-стилістом Іриною Бейлі та іншими блогерами, чиї імена телеканал поки тримає в секреті.
Ще один новий проект мовника - «Київ. Відкрито». Це щоденна програма-афіша, що висвітлює цікаві події та місця столиці, які варті уваги киян та гостей міста - від виставки до відкриття нового ресторану.
Пресслужба телеканалу наголошує, що за новою концепцією в ефірі з’явиться більше програм, де головними героями будуть прості кияни.