Сьогодні - хороший день у департаменті продажів контента «Медіа Групи Україна», адже їм безумовно є що святкувати: з жовтня 2019 року контент холдингу вперше став доступний на Amazon.
Мова про 4-серійний проект «Чорна квітка», виробництвом якого на замовлення каналу «Україна» займалася компанія Fresh Production Group ще в 2016 році. В основі сюжету мелодрами - катастрофа на Чорнобильській АЕС, на тлі якої розгорнулася велика історія кохання, а головні ролі в ній виконали Іванна Сахно, Вікторія Малекторович, Ріхард Леперс, Гедімінас Сторпірштіс, Віктор Сарайкін та інші.
«Для нас це перший досвід роботи з найбільшим сервісом з доставки контенту Amazon. Вимоги до контенту у гравців такого рівня високі, і ми дуже раді, що співпраця з Amazon почалося зі знакового для України проекту. Ця угода ще раз доводить, що в Україні виробляють хороший, якісний контент. Впевнена, що вихід «Чорної квітки» - це тільки початок успішного шляху. В роботі - великий пакет контенту, який скоро можна буде подивитися на Amazon», - каже з цього приводу директор департаменту продажів контента МГУ Ірина Черняк.