Ви вже знаєте, що вчора стартував третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA, який цього разу став частиною нової ініціативи «USAID Україна» - «Трансформація комунікацій». А тепер організатор конкурсу - компанія Media Resources Management - оголосив про початок прийому заявок від усіх, хто бажає створювати якісний контент в Україні.
Дедлайн подачі - 27 січня 2021 року, і до цього часу організатори розглядатимуть заявки всіх форматів і жанрів. Головне - щоб кожна з них втілювала ідеї, що відповідають одній з чотирьох (або декільком, або всім) тем третього сезону: «Я відчуваю зміни: реформуючи Україну», «Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності», «Медіа мають значення» і «Російськомовний контент: з'єднати роз'єднане».
Вчора під час офіційного відкриття конкурсу (про який ми в подробицях розповімо згодом) голлівудські продюсери, експерти міжнародних організацій USAID, UNICEF, IREX, а також українських урядових і громадських інституцій акцентували важливі точки кожного з тематичних напрямків, які потребують комунікування для широкої аудиторії. Крім того, в межах PITCH UA 3 організатори готують низку інтерв'ю з фахівцями з кожної сфери, які допоможуть зорієнтуватися в творчих пошуках.
Детальніше почитати про умови конкурсу та правила участі можна тут, а подати заявку - тут. І нехай переможуть найсильніші.