Цього місяця сервісу онлайн-телебачення «Київстар ТБ», який компанія запустила спільно з 1+1 media, виповнюється рік. Свою роботу він розпочав у грудні 2019-го, об'єднавши «Домашнє телебачення» від «Київстар» і застосунок Kyivstar Go TV, а тепер саме час підбити річні підсумки.
На момент запуску відеобібліотека платформи налічувала 150 телеканалів та близько 7 тис. фільмів і серіалів від провідних українських та іноземних кіностудій. Наразі сервіс «Київстар ТБ» пропонує користувачам 225 телеканалів: 70 з них були запущені на платформі в другому півріччі 2020-го. VоD-бібліотека платформи за рік також значно розширилася і виросла до 10 тис. фільмів та серіалів із загальною тривалістю понад 50 тис. годин.
«Попри важкий для всіх рік, наш спільний з «Київстар» проект виправдав усі очікування, які покладалися на нього на старті. І навіть більше: зараз «Київстар ТБ» входить до трійки ОТТ-операторів за кількістю абонентів на всьому українському ринку, збільшивши базу за рік більше, ніж в два рази. Я пишаюся дійсно неймовірним результатом роботи команди платформи і вірю в те, що попереду нас чекає тільки лідерство», - говорить гендиректор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
Однією з переваг «Київстар ТБ» є можливість переглядати контент з п'яти пристроїв: смартфона, планшета, ноутбука, Smart TV і ТБ-тюнера. Найчастіше користувачі переглядають контент на великих екранах (Smart TV і ТБ-тюнери) - на ці пристрої припадає 85% переглядів. Ще 15% ділять між собою мобільні і веб-пристрої. А ось фільми за передплатою глядачі охоче дивляться як з великих екранів, так і з мобільних. Функцією Catch-up при цьому користуються більше 40% користувачів платформи.
«Розвиток «Київстар ТБ» дозволяє нам не тільки вирощувати відповідальне ставлення до споживання легального контенту, а й надавати додаткові привілеї абонентам «Київстар». Так, усі абоненти «Київстар» можуть переглядати контент без плати за трафік або економити до 50% вартості телеком-послуг, обираючи тарифи «Київстар Всі разом». Ми раді динаміці розвитку, яку бачимо, і продовжимо активне нарощування абонентської бази і контенту на платформі», - прокоментував президент «Київстар» Олександр Комаров.
Протягом року «Київстар ТБ» не тільки активно працював над розширенням контенту, але і підтримував своїх абонентів, що перебували на ізоляції. У період жорсткого карантину сервіс відкрив доступ до контенту на платформі для всіх тарифних планів, а також підтримав ініціативу «Всеукраїнська школа онлайн», надавши доступ до перегляду всім користувачам.