У проекта «Типичный Киев» змінився власник. Засновник Віктор Опанасенко продав бізнес юристу і громадському діячеві Владиславу Михайленко. Також в рамках угоди передані права на торгову марку і логотип «Типичный Киев», власником яких був київський руфер Mustang Wanted, він же Павло Ушивець.
Проект «Типичный Киев» працює з 2011 року і наразі є одним з наймасовіших пабліків України. Загальна аудиторія сторінок в соціальних мережах налічує понад 1 млн відвідувачів. «Ми стартували з нуля і доросли до одного з наймасовіших ЗМІ не тільки Києва, а й України, - говорить Опанасенко. - Це пройдена частина моєї особистої історії, яка не була б можливою без всієї команди «Типичного Киева». Наразі, крім роботи над існуючими проектами, я також розглядаю українські стартапи для подальших інвестицій».
За останньою інформацією, Опанасенко зосередиться на проектах кіберспортивной організації HellRaisers, Atlas Weekend, Urbanmask і TK Media.
Михайленко ж великих змін поки не обіцяє: «Зараз ми думаємо над варіантом переходу пабліків на українську мову. У свою чергу, редакційний склад і політика видання залишаться колишніми. Аудиторія любить і довіряє «Типичному Киеву», а проект став популярним саме в такому вигляді, в якому він представлений зараз. Моє завдання - перетворити співтовариство на найпопулярніше ЗМІ столиці, при цьому зберегти традиції й дух, яким довіряють багато киян».
І ось тут цікаво. Справа в тому, що раніше, коли Михайленко був членом Київміськради, його пов'язували із забудовником і нині нардепом партії ОПЗЖ Вадимом Столаром - приймальні у них перебували за однією адресою. Сам же Столар нещодавно запустив медіахолдинг з двома регіональними каналами. Один з них - KYIV.LIVE, який покликаний висвітлювати життя столиці.