Навіть у складні пандемічні часи можна відшукати пропозиції роботи для медійників. Наприклад, для тих, хто в курсі рекламних форматів медіаринку, вміє генерувати ідеї нативної реклами і трансформувати їх у пропозиції клієнту, комунікувати з клієнтами і керувати командою журналістів, а ще може надати портфоліо своїх комерційних статей і спецпроектів, є вакансія керівника відділу нативної реклами в Vector. Онлайн-видання про креативну економіку, бізнес, технології та інвестиції пропонує ще одну вакансію - для журналіста. З вимог до майбутнього журналіста Vector - досвід роботи, портфоліо, грамотність, володіння інфостилем і самоорганізованість.
Натомість по обох вакансіях пропонують сучасний офіс в центрі Києва, гнучкий графік, корпоративи та тімбілдинги. Різниця, ймовірно, лише у зарплатні, але обіцяють, що сума винагороди на рівні ринку.
Liga.net шукає журналіста-міжнародника з досвідом і досконалою англійською (перевага у кандидатів з великою кількістю мов). Потрібно робити короткі перекази цікавих історій іноземних ЗМІ, що конкретно обіцяють натомість - краще дізнаватися в особистих повідомленнях.