У топового національного оператора реклами «РТМ-Україна» зміна власника. Компанія UFuture продала свої 50% корпоративних прав Миколі Баграєву, засновнику компанії «Таврійські Ігри», якій належить решта 50%. Суму угоди сторони не розголошують.
«Наше нинішнє рішення робить компанію «РТМ-Україна» стовідсотковим учасником великої медіагрупи, у якій зібрані компанії-лідери у своїх напрямках: «ТАВР медіа», М1, М2. Впевнені, «РТМ-Україна» посяде гідне місце у портфелі медіагрупи, що дозволить їй надавати повний цикл медійного супроводу та акумулювати синергію для створення висококонкурентної пропозиції на рекламному ринку», - заявив Микола Баграєв.
За даними Doors Consulting, «РТМ-Україна» входить до ТОП-5 національних операторів. Компанія є лідером Digital Out-of-Home медіа України з найбільшою кількістю сучасного цифрового інвентаря у Києві і першою всеукраїнською Outdoor-мережею Digital Network Panel (DNP) Regional в обласних центрах країни. «РТМ-Україна» також є системним оператором на залізничному транспорті України та ексклюзивним рекламним партнером Міжнародного аеропорту «Київ» ім. Сікорського.