Сьогодні на Чотирнадцятому пітчингу Держкіно студія «Топконтент» презентувала анімаційний серіал «Козаки. Навколо світу» - продовження мультсеріалу, що вийшов два роки тому і мав три серії (кожна 3 хвилини, виробником значилася студія Baraban). Наразі заплановано створення восьми серій по 13 хвилин. Бюджет проекту - 15 млн 982 тис. 360 грн, запропонована держпітримка складає 7 млн 991 тис. 180 грн.
«Я особисто вважаю, що найкращий анімаційний бренд нашої країни - це «Козаки», - зізнався анімаційний продюсер студії «Топконтент» Євген Татарінов. - Хто краще може представити нашу країну в сенсі самоідентифікації і культурного коду, навіть не можу навести приклади. Це дуже важливо, аби насамперед дитяча аудиторія, яка є основним споживачем цього контенту, мала змогу дивитись своє, українське, приєднуватися до героїв, які є справжніми українцями».
Режисер проекту Марина Медвідь, художник-постановкник - Едуард Кірич, котрий разом із Володимиром Дахно створював оригінальних «Козаків», сценарій написали Олександр Володарський і Олена Шульга.
За сюжетом, козаки Око, Грай і Тур подорожують різними куточками світу, відкриваючи культурні та знакові особливості різних країн. Потрапляючи у пригоди, козаки вигадують загальновідомі символи, притаманні цим країнам. Останнє на пітчингу прокоментував Олександр Володарський: «Під час подорожі козаки роблять певний внесок в культуру різних країн. Наприклад, в Мексиці, щоб захиститися від сонця, виготовляють брилі, а потім з них виходять сомбреро. Це жарт, але, мені здається, непоганий хід».
Судячи з презентації, козаки вирушать до
Англії,
Шотландії,
Африки,
Китаю,
Мексики
та Японії.
«Це дуже актуальна тема, особливо зараз, коли обмежені пересування, і невідомо, скількі ще триватиме пандемія, - зауважив Євген Татарінов. - До того ж, у цій історії козаки, подорожуючи різними куточками світу, завжди повертаються завжди додому в Україну».
Знімальний період серіалу триватиме 730 днів - з жовтня 2020-го до вересня 2022-го. Прем'єра запланована на 26 грудня 2022 року на каналі «1+1». Подальші покази відбудуться в ефірі ТЕТ і «ПлюсПлюс». Цільова аудиторія - діти 4-7 років та їхні батьки.«За змістом і анімацією це абсолютно дитячий продукт», - підкреслив продюсер. І додав, що студія розробляє повнометражний проект про козаків, але поки має велике питання до формату, адже герої не розмовляють, і чи сприйматиметься дитячою аудиторію повний метр без діалогів, поки не зрозуміло.