Цього року карантинні обмеження не лише позбавили багатьох відпустки і поставили хрест на масових заходах, але й посприяли надшвидкісний динаміці розвитку медіасфери. Сьогодні гравці галузі фактично моделюють картину майбутнього на індивідуальному і глобальному рівнях й формують ключові інструменти людського взаємодії. Соціальні медіа при цьому створили небачені раніше можливості для майже нескінченного публічного висловлювання і персоналізованого вироблення контенту, який в окремих випадках за показниками охоплення аудиторії може конкурувати з корпоративними продуктами.
Все це відбувається просто зараз, тому не зайвим буде розібратися, хто і яким чином формує нові правила ринку. Зробити це можна буде за допомогою панельної дискусії «Європейський погляд: хто сьогодні формує нові правила у медіабізнесі?», яка відбудеться в межах KYIV MEDIA WEEK Special 15 вересня о 14:10 за підтримки Представництва ЄС в Україні.
Особливий акцент буде зроблений саме на європейському досвіді, а участь в дискусії візьмуть представники європейських медіакомпаній: директор BBC Studios Nordic Format & Productions, засновник і CEO компанії Missing Link Media Ян Селлінг (Данія), директор France 24 English Галлагер Фенвік (Франція) і директор Landesstudio Sachsen-Anhalt, ZDF Андреас Вайзе (Німеччина). Модеруватиме розмову Євген Глібовицький, експерт з довгострокових стратегій і член наглядової ради Суспільного мовлення.
Дискусія транслюватиметься на нашому сайті. Стати її слухачем можна абсолютно безкоштовно, але потрібна попередня реєстрація.