Ліцензійну агенцію Nerd Agency, що входить до складу FILM.UA Group, очолила Тетяна Рубан. Призначення відбулось у липні 2020 року. Тетяна має унікальний досвід роботи у сфері ліцензування: вона очолювала відділ маркетингу у ліцензійній агенції ArtNation (попередня назва - UDC) і працювала з правовласниками всесвітньо відомих брендів Viacom, Emoji, HBO, Takkoda, Gapchinska та іншими.
Також Тетяна організовувала першу в Україні профільну конференцію про ліцензування брендів - Brand Licensing Day. У нової голови Nerd Agency є й досвід управління бізнесом: 2018 року вона заснувала агенцію стратегічного маркетингу Marketing GYM.
«Для України ринок ліцензування поки що новий, проте він динамічно зростає. Цей напрямок цікавий з точки зору ринку - в ньому є значний потенціал. Так, у світовому масштабі продажі продукції з ліцензійними брендами зросли на 3,2% у 2018 році (у порівнянні з 2017-м) і досягли $280,3 млрд. У стратегії FILM.UA Group ліцензування - органічний напрямок, пріоритетний для збільшення монетизації власних брендів», - коментує Тетяна Рубан.
У планах нового CEO компанії Nerd Agency - продовження співпраці з глобальними правовласниками; розвиток брендів групи як ліцензійних та запуск абсолютно нового продукту на ринку, пов’язаного з селебрітіс.