Минулого місяця «Медіа Група Україна» розпочав процес об’єднання сервісу інтернет-телебачення OLL.TV та супутникового провайдера Xtra TV. З боку холдингу проектом керуватиме Юлія Трибушна. Директором обох юридичних осіб брендів OLL.TV та Xtra TV залишається Юрій Череднічок.
«Ідея об’єднання наших платформ OLL.TV та Xtra TV лежить на поверхні - доступ до якісного легального контенту має бути в кожного українця, у будь-якій точці країни, незалежно від типу прийому, - пояснює директор зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна» Федір Гречанінов. - Далеко не вся територія України покрита якісним швидкісним інтернетом, що необхідний для комфортного перегляду інтернет-телебачення OLL.TV. Тож супутник залишається пріоритетним типом прийому для багатьох глядачів. Єдиний оператор допоможе обирати для кожного глядача якнайкращий тип прийому, або їх мікс, залежно від потреб користувача. Великі зміни не можливі без професіоналів, і я з радістю готовий представити оновлену команду. Очолить керівництво об’єднаним оператором Юлія Трибушна, яка раніше керувала дивізіоном Pay TV&Digital у холдингу StarLightMedia. Юрій Череднічок відповідатиме за продажі та комунікації з клієнтами. Напрямок контентної стратегії розвиватиме Віталій Чирков. Микола Корецький управлятиме розробкою та підтримкою програмного забезпечення платформ. Андрій Орнатський опікуватиметься маркетингом. Олександр Ремезовський відповідатиме за
перемовини з правовласниками контенту, продовжуючи керувати дистрибуцією телеканалів та платформ МГУ. Оновлена команда почала впроваджувати перші зміни. Зокрема, відбувся запуск нової унікальної тарифної сітки сервісу OLL.TV - oll inclusive. Ми вже маємо значну кількість даних та позитивних відгуків, аби стверджувати: користувачам нові тарифи до вподоби. Гадаю, найближчим часом ми озвучимо ще більше позитивних новин, досягнень та змін».
«Ринок Pay TV України стрімко зростає, як у кількості споживачів, так і в грошовому еквіваленті, - додає керівник об’єднаного провайдера Юлія Трибушна. - Дається взнаки популяризація стрімінгових платформ, боротьба з піратством, зростання споживання відеоконтенту за запитом, зміна поведінки та
вподобань глядачів. Звісно, зростає і конкуренція: платформи та сервіси, що існують, нарощують абонентську базу, експериментують із контентом та функціоналом, на ринок починають звертати увагу міжнародні гравці. Стати лідером на такому ринку - це справжній виклик, але, впевнена, з командою проактивних професіоналів OLL.TV та Xtra TV мета цілком досяжна вже найближчими роками».
Борис Данилов залишив OLL.TV та продовжує розвивати власну кар’єру поза межами «Медіа Групи Україна». Команда OLL.TV та керівництво МГУ вдячні Борису за те, що очолив компанію у складний період трансформацій бізнесу.