Два тижні тому компанія ТОВ «ТРК «РАДІО-ЕРА», якій належить «Радіо НВ», звернулася до Нацради з питань телебачення і радіомовлення щодо зміни програмної концепції. Члени регулятора вирішили питання не розглядати, аби дізнатись причини. Сьогодні ж було оголошено, що «ТРК «РАДІО-ЕРА» переглянула витрати та виявила бізнес-стратегію мовника недоцільною.
Як пояснив Олександр Ільяшенко, «це суто економічне побажання»: «Вони зменшують публіцистику та аналітику. Натомість з’являється 7 годин розважально-музичного контенту. А саме: музика - 6 годин та година розважальних передач. Компанія провела аудит. Звісно, що ніхто не хоче втрачати рейтинги».
Втім, концепція змінюється не задарма. За словами Ольги Герасим’юк, мовник хоче стати ближче до людей, але це коштує «Радіо НВ» 4 млн 787 тис. грн.