Володимиру Зеленському варто було піти в політику хоча б для того, аби ми з вами дізналися деякі фінансові таємниці студії «Квартал 95». Днями її колишній керівник і нинішній глава держави в одній особі оприлюднив свою декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік.
Повністю з нею можна ознайомитися тут, а ми зосередимося на окремих моментах, щоб зрозуміти - медійне минуле Зеленського не відпускає, та й навряд чи це коли-небудь трапиться.
У пресслужбі президента відзначили, що з травня 2019 року Зеленський не займається підприємницькою діяльністю і отримує заробітну плату виключно в Державному управлінні справами. Однак гроші на його рахунки надходять не лише у вигляді зарплатні, а відповідно - не лише звідти. Наприклад, протягом року сім'я глави держави здійснила продаж корпоративних прав дванадцяти українських підприємств родині Сергія Шефіра на суму 246,1 тис. грн, а ще навесні минулого року Зеленський позбувся акцій компанії Green Family LTD, а також всіх чотирьох торгових марок, зареєстрованих в РФ. Також президент позбувся корпоративних прав в іноземних компаніях Vilhar Holdings Limited і Aldorante Limited.
Разом з тим, Зеленський залишився власником великої кількості торгових марок, серед яких тільки зі згадуванням «Слуги народу» є дві. Їх вартість в декларації не вказана, але 2019-го компанія PricewaterhouseCoopers провела оцінку декількох брендів, завдяки чому відомо, що ТМ «Вечірній квартал» коштує 45,81 млн грн, а ТМ «Розсміши коміка» - 14,65 млн грн. На підставі цих оцінок Зеленський минулого року отримав роялті від використання брендів в сумі 548 тис. грн.
В цілому ж Володимир і Олена Зеленська минулого року заробили більше 28 млн грн.