Сьогодні Рада з державної підтримки кінематографії заслухала звернення Держкіно щодо оголошення Чотирнадцятого конкурсу проектів.
Голова агентства Марина Кудерчук виступила з пропозицією розпочати конкурс якомога швидше і встигнути провести до початку осені, аби не затримуватись з укладанням договорів. Дедлайн подання запропоновано встановити в 30 днів, а наприкінці червня обрати експертів. Таке рішення видалося членам Ради цілком логічним, але Сергій Зленко запропонував відмінити розподіл копродукційних фільмів на авторські та масові, а замість цього розподіляти за часткою України у загальному бюджеті: мажоритарні з більшою часткою та міноритарні - з меншою. Андрій Халпахчі підтримав і зазначив, що це європейська практика і вона більш доцільна.
Також Сергій Зленко звернувся до представників кіноіндустрії з проханням чітко визначатись щодо майбутньої аудиторії перед поданням проектів на конкурс. Масове кіно має, на його думку, збирати щонайменше 50 тис. українських глядачів та відповідно не меньше 5 млн грн у бокс-офісі. Андрій Дончик, в свою чергу, зазначив, що за результатами минулого року, коли авторське кіно показало результати в 10 млн грн, межу для масових стрічок треба навіть збільшити. На це Алік Шпилюк відповів, що після пандемії цифри бокс-офісів можуть зменшитись. Але Людмила Горделадзе нагадала, що конкурс розрахований на бокс-офіс 2022 року, тож зменшувати вимоги до каси масового кіно не варто.
Сергій Зленко також поцікавився вимогами до серіалів - чи треба подавати повний сценарій усіх серій, чи лише синопсис. Людмила Горделадзе відповіла, що попередньо йшлося про повні сценарії дванацяти серій. Андрій Дончик підтримав це і зауважив, що ця форма підтримка розрахована на міні-серіали - 4, 8, 12 серій. А підтримка великих 60-серійних історій зараз не на часі.
Отже, Рада одностайно проголосувала за запропонований розподіл копродукційних фільмів за мажоритарною і міноритарною часткою України та за прийом заявок на Чотирнадцятий конкурс з 1 по 30 червня 2020 року.