Суспільний мовник розпочав відбір ведучих нового інформаційно-розважального регіонального ранкового шоу. Ведучі мають обов’язково знати українську мову й мати повну вищу освіту, володіти базовими журналістськими навичками, бути креативними і вміти пояснити десятирічній дитині, що таке ДБР, а вісімдесятирічній бабусі - як налаштувати свій акаунт у фейсбуці.
«Ми чекаємо освічених і творчих фахівців, які люблять свою справу. Кандидат має знати стандарти журналістики й дотримуватися їх в ефірі, серед базових навичок: посилання на джерело одразу після повідомлення певної інформації, чітке, зрозуміле для глядача відокремлення фактів від думок та оцінок спікерів», - розповіла менеджер дирекції регіонального мовлення Ірина Цибух.
Аби взяти участь у конкурсі на посаду ведучого, потрібно до 17 травня заповнити анкету за посиланням. Найкращих кандидатів запросять на кастинг, на якому оберуть чотирьох переможців.
Нове ранкове шоу Суспільного планують запустити в липні. Йдеться про інформаційно-пізнавальний проект про людей, їхні історії успіху, із включеннями з місця подій, розповідями, чим живе й славиться кожен край. 70% контенту розповідатиме про регіони та створюватиметься в регіонах. Над ранковим шоу працюватимуть 23 спеціальних кореспонденти та 23 відеографи з усіх регіонів України, а спільна трансляція відбуватиметься щоранку в будні з нової студії в телецентрі «Олівець».