Співпраця Суспільного мовника та трьох компаній-партнерів забезпечить глядачів значною кількістю прямих включень з місць оперативних подій. Технічні партнери Суспільного мовника на період карантину за власною ініціативою надали в тимчасове безоплатне користування свої ресурси, допомагаючи знімальним групам на місцях подій. Ця допомога дає можливість робити якісні прямі включення для програм «Новини», «Тема дня» та під час марафону «На карантині».
Пристрої LiveU від компанії Vision House дають змогу передавати сигнал ефірної якості, використовуючи мобільний інтернет. Супутниковий оператор SES ASTRA AB надає супутникову ємність та послугу аплінку, а інтернет-провайдер Cosmonova роздає ай-пі сигнал.
Завдяки допомозі партнерів журналісти Суспільного збільшили кількість постійних прямих включень з лікарень, трансляцій брифінгів МОЗ та інших державних органів, миттєвих виїздів в точки гарячих подій із виходом в ефір «просто зараз».
Ця допомога особливо важлива у ситуації фактичного блокування Суспільного мовника, що триває майже два місяці. Виконавчою службою заарештовано рахунки компанії через борг держави перед компанією «Євроньюз», гарантоване законом фінансування мовника зупинено, а карантинні обмеження змусили перевести значну кількість працівників на дистанційну роботу.
«Той ресурс, який нам надали партнери, надзвичайно цінний. В умовах, коли країна паралізована карантином і щодня новини про поширення коронавірусу вселяють тривогу, ми отримали дуже потрібну техніку, яка допоможе нам бути тут і тепер із нашим глядачем. Ми вдячні партнерам, які розуміють важливість Суспільного мовника, особливо в часи пандемії, і ми можемо ще якісніше та оперативніше надавати таку необхідну нині об’єктивну інформацію», - зазначив Ярослав Лодигін, член правління, відповідальний за платформу телебачення.
Крім того, Суспільний мовник завершив створення декорацій майбутнього проекту Суспільної студії. Проект оновить сітку мовлення телеканалу «UA: Перший» у ранковому, обідньому й вечірньому слотах.
«Ми вважаємо, що це маленьке диво: попри перебої з фінансуванням та багаторічну відсутність можливості капітальних видатків у Суспільного з’явиться сучасна студія, яка є основою будь-якого телебачення. Зробивши цей крок, ми вже не зупинимося на шляху до фіналізації проекту», - заявив Ярослав Лодигін.
Наразі завершено монтажні роботи. Студія містить багатофункційні блоки: окремі сектори передбачені для новинних випусків, ранкових, спортивних та аналітичних програм. Над реалізацією працювало ТОВ «ОПР», яке виграло тендер. Фінансування на будівництво виділила благодійна організація BBC Media Action.
Тепер студія очікує на технічне забезпечення камерами, освітлювальними пристроями та екранами. Однак через замороження рахунків Суспільного мовника та можливе урізання бюджету частину процесів довелося відкласти.
«Цьогоріч Суспільне мало отримати майже повне фінансування - 1,7 млрд грн. Це дало б змогу повноцінно облаштувати студію, але капітальних видатків ми так і не отримали. Через фінансові труднощі, із якими зіткнулася телерадіокомпанія, вирішили запускати студію в роботу (хоча б частинами), відштовхуючись від того технічного ресурсу, який є в компанії», - додав Лодигін.
Для роботи над Суспільною студією створили однойменне творче об’єднання в складі «UA: Перший». Роботою об’єднання керує виконавчий продюсер Наталія Загуменна, команда налічує майже 50 фахівців.
Через поширення COVID-19 в Україні колектив Суспільної студії почав роботу швидше, ніж планувалося. З 19 березня команда Суспільної студії виробляє щоденний багатогодинний марафон «На карантині», який висвітлює життя українців під час епідемії коронавірусу. Прямоефірний марафон «На карантині» щодня дивляться майже 1,7 млн глядачів. Це конвергентний проект, що поєднує телевізійну, регіональну та цифрову платформи Суспільного мовника.