На Суспільному - ще один новий керівник. Стало відомо, що Андрій Боборикін - медіаменеджер, журналіст та експерт із дистрибуції контенту - очолив напрям цифрового маркетингу й продукту.
Раніше Андрій Боборикін працював редакційним директором медіапроектів Genesis Media, головним редактором Bit.ua і редакційним директором міжнародного холдингу Tribuna Digital. Також співпрацював зі службою моніторингу BBC World Service та інформаційною агенцією «Інтерфакс-Україна».
«На Суспільному я займатимуся маркетингом, дистрибуцією цифрового контенту й братиму участь у розвитку цифрових продуктів. Для мене ця робота - неабиякий виклик, адже до цього я працював здебільшого в комерційних медіа, які функціонують інакше. Утім, вважаю, що зможу допомогти зацікавити контентом Суспільного максимально широку й різноманітну аудиторію», - каже Андрій Боборикін.
«Моє головне завдання як менеджера - зібрати професійну команду й правильно розподілити обов’язки. Андрій Боборикін - висококласний фахівець, і мені особисто, і Суспільному як компанії надзвичайно пощастило залучити його до нашої команди. Упевнена, що разом ми побудуємо діджитал і покращимо показники», - коментує призначення генеральний продюсер цифрових платформ Суспільного Тетяна Кисельчук.