Від учора доменне ім’я сайту телеканала «UA: Перший» змінено з 1tv.com.ua на tv.suspilne.media.
Це пов’язано з процесом ребрендингу каналу. Власне, сам канал з цього року називатиметься «Суспільне ТБ».
Член правління НСТУ Ярослав Лодигін, відповідальний за телевізійну платформу, повідомив, що зміна назви на «Суспільне ТБ» - це лише невелика складова частина якісних змін, запланованих для повного перезапуску каналу.
Зміна назви та оновлення сітки мовлення мали статись ще у січні. Проте перезапуск каналу довелося відкласти. Стосовно терміну проведення ребрендінгу Ярослав Лодигін повідомив, що у компанії немає завдання встигнути до конкретної дати: усі зміни мають бути якісними, а ця якість - відчутною для глядачів. Наразі Суспільний мовник подав заяву до Нацради з питань телебачення і радіомовлення про переоформлення своїх ліцензій у зв’язку зі зміною назви каналу.
У квітні 2015 року мовник вже змінював свою назву і лого - з «Першого Національного» на «UA: Перший». До новой назви довго звикали, та й саме надання логотипу Суспільного тривало з грудня 2015 року до липня 2019 року. Останніми з регіональних телеканалів його отримали «Скіфія», «Запоріжжя» та «Центральний канал», змінивши назви на «UA: Київ», «UA: Запоріжжя» та «UA: Херсон».
Та вже наприкінці 2019 року був спланований перехід на новий бренд, а з грудня 2019 року на корпоративному сайті регіональні канали отримали назви без логотипу UA.
«Перехід на новий бренд має символізувати вихід на новий рівень якості, а не просто бути черговою зміною логотипа. Тому це буде не миттєва зміна логотипів усіх каналів, а поступовий перехід до нового бренду. У цьому плані наш сайт новин suspilne.media – хороший приклад переходу, адже саме з діджитал-платформ розпочався ребрендинг», – підкреслив Ярослав Лодигін.
У грудні 2019 року також було презентовано окремий новинний сайт - suspilne.media, поки він працює для користувачів у демоверсії.