У ногу з часом йде Укрпошта, продовжуючи оновлювати послуги і розвивати онлайн-канали комунікацій з клієнтами.
«Тепер підписка журналів і газет також діджіталізуєтся. Це не тільки сучасний спосіб оформлення видань, а й підтримка друкованих медіа. Сподіваємося, що це дозволить збільшити кількість підписок, а прихильники використання мережевих служб скористаються новим сервісом», - зазначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
У тестовій версії сервісу по онлайн-передплаті клієнти можуть вибрати будь-який загальнодержавне або іноземне друковане видання, а також електронні видання. Загалом підписні каталоги налічують більше 3000 індексів газет і журналів (2252 індекси всеукраїнських і 814 - видань зарубіжних країн).
Детальніше про те, як оформити підписку, можна прочитати тут.