В липні цього року телеканал «Одеса 1» (ТОВ «ТРК «Одеса 1») відмовився від ліцензії, звільнивши таким чином слот у мережі цифрового мультиплексу Одеської області на 6-му каналі. І сьогодні Нацрада з питань телебачення і радіомовлення провела конкурс, у якому переміг канал «MEDIAІНФОРМ» (ТОВ «Інформаційне агентство «Медіа-інформ»).
На слот у мережі, окрім вищезгаданого «MEDIAІНФОРМ», претендував «Мост-ТВ» (ТОВ «Мост-ТВ»). Та сама компанія, що брала участь у конкурсі в серпні цього року – тоді перемогли канали «Арт» та «Град». Як повідомляла Медіаняня, компанію зареєстрували лише в червні 2019-го: на ринку казали, що за нею стоїть Віктор Баранський з «Оппоблоку» (він же вважався власником одеських каналів «Третий цифровой» і OLVIA, що незаконно ретранслювали сигнал «112 Україна» та NewsOne). Присутня тоді юрист компанії Надія Ковальова все заперечувала і власницею називала Діну Мартинову (100% активів). Саме вона, вже під прізвищем Яценко, й представляла новий канал.
Сьогодні, як і минулого разу, у членів Нацради було багато питань до «Мост-ТВ»: зокрема Олег Черниш та Уляна Фещук зацікавились тим, як канал планує заробляти, коли потрібно віддавати чималі гроші за розповсюдження сигналу, а на рекламі багато не заробиш через велику конкуренцію. Яценко відповіла, що в неї є заощадження та залучені інвестиції (кого – невідомо), яких вистачить. «500 тис. (грн.; оцінка витрат на місяць. - MBR) помножуємо на 12…», - почав Черниш. «Так, я розумію, ми впевнені у собі», - відповіла Яценко.
Дивним виявилось і те, що компанія одразу замахнулась на «цифру», хоча ніде не спробувала своїх сил – ні через інтернет, ні на супутнику. Обладнання (принаймні частина) – вже закуплено, і навіть є штат з 10 осіб, а всього планують 30. За словами Яценко, у неї прибутковий туристичний бізнес (компанія «Літати легко»), а запуск каналу – мрія дитинства, і взагалі – «молодим потрібно давати дорогу». На це трохи образився Ігор Покровський, який представляв «MEDIAІНФОРМ»: сам він - заслужений журналіст України, а канал працює на ринку дуже давно, тож і молоді поступатись поки не хоче. Щодо фінансового боку питання, то «MEDIAІНФОРМ» як місцевий мовник може потрапити до складу УПП, через що не буде платити за розповсюдження сигналу у «цифрі».
Пан Покровський обмовився, що в Одесі кілька мовників практикують 15-17-годинну ретрансляцію загальнонаціональних інформаційних каналів, використовуючи «спільне» виробництво контенту. Через це йому прикро: давно відомий канал має поступатись невідомій молоді та нечесним конкурентам. Олександр Ільяшенко запропонував звернутись до представника Нацради у Одеській області, аби провести перевірки, аж тут у залі засідання з'явився Сергій Костинський, який навіть під час відпустки вирішив допомогти колегам у робочих справах. Він порадив поки що не втручатись у роботу моніторингової групи, бо вона саме проводить хвилю перевірок, і всі порушення зафіксують. Втім, слова Покровського взяли до уваги.
За перемогу каналу «MEDIAІНФОРМ» віддали шість голосів проти двох (Ільяшенко і Онопрієнко) у «Мост-ТВ». Після сплати збору «MEDIAІНФОРМ» з’явиться у цифровій мережі Одеської області, яка охоплює 22 населених пункти, серед яких Одеса, Тарутине, Болград, Сарата, Кілія, Любашівка та Миколаївка.