За даними Індустріального телевізійного комітету та Нацради з питань телебачення і радіомовлення, котрі оприлюднили чергові результати панельного дослідження телевізійної аудиторії, в ІІІ кварталі 2019 року використання цифрового телебачення в Україні збільшилось на 29%, а інтернет-платформ - на 23%. У порівнянні з аналогічним періодом 2018-го використання супутникового ТБ майже не змінилося, а аналогове втратило 28%.
За означений період найбільше зростання рейтингів і частки глядацької аудиторії продемонстрували інформаційні телеканали, зокрема «Прямий» (+143%), «Еспресо» (+33%) і «112 Україна» (+29%). Серед загальнонаціональних телеканалів найбільших втрат частки порівняно з ІІІ кварталом 2018 року зазнали «К1» (-36%) та суспільний «UA:Перший» (-33%).
Топ-10 найбільш рейтингових телеканалів у ІІІ кварталі 2019 року за аудиторією 4+, вся Україна виглядає так: