Google активно працює, щоб споживання новин стало набагато легше та приємніше для користувачів (і її можна зрозуміти - тільки за 2018 рік корпорація заробила на новинах $4,7 млрд). Останнім нововведенням компанії стало впровадження персоніфікованої підбірки аудіоновин від Google Assistant. Наразі функція Your News Update доступна англійською мовою для жителів США, наступного року Google планує впровадити її в інших країнах.
Команда Your News Update співпрацюватиме з різними ЗМІ для формування підбірки найцікавіших та найбільш релевантних новин, фокусуючись на локальних історіях. Щоб почути останні новини користувач має сказати «Гей, Google, увімкни мені новини» (Hey Google play me the news). Спочатку Google Assistant швидко пройдеться по глобальним заголовкам, потім перейде до більш місцевих новин.
Якщо людина продовжуватиме слухати, додаток почне програвати довші новини, підібрані на основі того, що Google знає про конкретного слухача. Користувач також може пропускати певні новини, завдяки цьому Your News Update буде вчитися краще підбирати персоніфіковану інформацію.
«Аудіо - чудовий спосіб подачі інформації. На жаль, технологія його розповсюдження відстає від того ж тексту чи відео», - розповідає менеджер з аудіоновинних продуктів Ліз Ганнес.
Команда аудіоновин вже додала до Google Assistant можливість відповідати на запитання за допомогою новин. Наприклад, слухач може спитати «Які останні новини про Брекзіт?», і додаток ввімкне підбірку найактуальніших матеріалів. Середня підбірка новин триватиме приблизно півтори години, щоб розважити людей під час довгої поїздки на роботу.