Facebook повернулась до своїх витоків. Вже у тридцяти американських університетах компанія тестує новий продукт Campus, розроблений спеціально для молоді. Соцмережа, вбудована у платформу Facebook, спростить спілкування між студентами одного університету, надасть доступ до стрічки виключно з університетськими новинами та дозволить користувачам долучатися до спеціальних груп, подій та чатів. Як і у оригінальній версії Facebook, розробники створили «Campus каталог», де можна шукати інших студентів і додавати їх у друзі.
Аби потрапити у систему Campus, студенти мають надати особисту електронну пошту на домені .edu та рік випуску. Зареєструвавшись, користувачі оформлять нову персональну сторінку, яка може відрізнятися від загальної сторінки у Facebook. Незмінними залишаться основна фотографія профайлу та обкладинка. До того ж, усі блокування та чорні списки перенесуться з Facebook на Campus - і навпаки.
Цікаво, що Facebook досі не запустила новий продукт у альма-матер Марка Цукерберга - Гарварді. Саме навчаючись у цьому університеті Цукерберг написав сайт Facemash, який, використовуючи фотографії зі студентських посвідчень дівчат, дозволяв користувачам голосувати за «найгарячішу» особу. Хоча сайт заблокувала адміністрація Гарварду, а Цукерберга звинуватили в порушенні безпеки, авторських прав і права на особисту інформацію, проект став основою соцмережі Facebook.