Компанія Facebook сформувала робочу команду, яка дослідить алгоритми соцмереж Facebook та Instagram щодо упередження за кольором шкіри. Передусім під перевірку потрапить штучний інтелект, який може негативно впливати на не білих користувачів. Офіційна мета команди - «забезпечити рівність та справедливу розробку усіх продуктів компанії».
«Рух за расову справедливість надзвичайно важливий для нашої компанії. Будь-які упередження у нашій системі чи політиці суперечать принципам наших платформ, де кожен має право висловити свою думку», - заявив віце-президент з продуктів Instagram Вішал Ша.
Facebook має неоднозначні стосунки з расизмом. У минулому компанія дозволяла рекламодавцям не показувати рекламу з продажу нерухомості або пошуку роботи деяким меншинам. Facebook постійно знаходила виправдання у формальностях, зокрема, пояснюючи, що прибирала людей з ЦА на основі їхнього «етноса» чи вподобань.