Новим інструментом Twitter у боротьбі з дезінформацією можуть стати кольорові плашки та голосування серед користувачів. За словами компанії, це лише декілька з можливих способів протидії брехні, які незабаром впровадять у соцмережі.
У планах Twitter - передавати пости політиків фактчекерам та журналістам, які у випадку виявлення дезінформації або неточностей, будуть писати уточнення під постом у кольорових плашках. У демо, яке отримало NBC News, видно червоні та помаранчеві плашки розміром майже з твіт з попередженням «Вводить в оману».
Також соцмережа хоче залучити користувачів до виявлення брехні за допомогою нової функції Community reports, яка працюватиме за схемою Wikipedia. Юзерів питатимуть, чи є певний твіт оманливим, чи ні. Потім Twitter попросить оцінити, скільки користувачів дадуть таку ж відповідь за шкалою від 1 до 100, перш ніж передати твіт експертам. За свої відповіді юзери зможуть заробити бали, та навіть відзнаку спільноти за «добросовісні вчинки та добросусідську поведінку». Але не варто хвилюватись - соцмережа вилучатиме тролів та ботів з голосування, порівнюючи їхню оцінку із думкою спільноти.