Facebook має прийняти статус контент-провайдера - щось середнє між газетою та компанією мобільного зв’язку. Про це заявив Марк Цукерберг під час Мюнхенської конференції з безпеки. Він також додав, що компанія має підпорядковуватись державі, коли йдеться про вибори, політичний дискурс, приватність та портативність даних.
«Ми не хочемо, щоб приватні компанії ухвалювали важливі соціальні питання без демократичного процесу», - заявив президент Facebook.
Наразі існують дві моделі регуляції: для газет (інших другованих/інтернет-ЗМІ) та телекомунікаційних компаній, крізь які проходять дані. На думку Цукерберга, Facebook перебуває десь посередині.
Марк наголосив, що компанія найняла 35 тисяч співробітників, які моніторять контент щодо безпеки, тож ера, коли іноземні гравці не можуть втручатись у справедливі демократичні вибори, стала значно ближчою.
Він попередив, що не тільки іноземні, а й вітчизняні сили зацікавленні у втручанні у вибори. Зовнішні сили все ж краще прикривають свої шляхи, використовуючи IP-адреси різних країн для публікації повідомлень.
Facebook запропонував виборчим кампаніям новий сервіс: якщо сторінку будь-якого члена кампанії хакнули, соцмережа підвищує рівень безпеки для усієї платформи.
За словами Цукерберга, компанія перейшла від реактивної моделі дій до проактивної. Таким чином 99% терористичного контенту прибирають з соцмережі ще до того, як хтось із користувачів встиг поскаржиться.