Великі міжнародні компанії продовжують поступово залишати російський ринок. Французька JCDecaux - світовий лідер зовнішньої реклами - вийшла зі списку акціонерів групи Russ Outdoor. Продавши свою частку акцій (25%), компанія позбавила найбільшого гравця на російському ринку іноземного власника.
За словами виконавчого директора Russ Outdoor Роберта Мірзояна, частку французів викупило ТОВ «Стинн», яке вже володіє 73,57% російської групи.
Загальний прибуток французької групи JCDecaux 2019-го склав $4,3 млрд. Прибуток Russ Outdoor минулого року склав $122 млн - це 16-те місце у списку операторів зовнішньої реклами в світі. При цьому виручка Russ Outdoor того ж року склала на 22% менше, ніж 2018-го.
JCDecaux займалася рекламним бізнесом у Росії з 2006 року.