Час від часу кожна велика українська медіагрупа, яка себе поважає, збирає в одному місці потенційних рекламодавців, аби й на них подивитися, і себе показати. Ті, хто уважно стежить за вітчизняним телебізнесом, знають, що друге набагато важливіше: представникам холдингу протягом одного івенту потрібно переконати рекламодавців, що саме їхній майданчик найефективніший для розміщення, тому частенько на таких заходах розкриваються якісь нюанси та деталі, яких за звичайних умов не почуєш.
Наприкінці минулого тижня свій тематичний івент провела «Медіа Група Україна», скромно назвавши його «Час найкращих». Природно, на вогник злетілося багато нинішніх та потенційних партнерів, серед котрих була і я. Деякі новини з заходу ви вже знаєте, а тепер настав час цікавих подробиць.
У всього має бути початок. Ті, хто відвідав бодай одну презентацію, знають, що кращого старту для таких заходів, ніж невеликий фуршет, не придумаєш
Поки одні заправляються кавою, інші окуповують брендвол. Сергій Созановський та Юлія Пилипенко, наприклад, не оминули можливості сфотографуватися з однією з господинь заходу Вікторією Корогод
Остання встигала не лише фотографуватися, а й спілкуватися з колегами
Утім, Созановського теж можна було зустріти в будь-якому кінці холу і в будь-якій компанії
А брендвольну естафету тим часом перейняла Поліна Толмачова
І прекрасна частина команди МГУ у складі Олени Шрамко, Ольги Носік, Юлії Костецької та Катерини Ємець
Ви ж пам'ятаєте, що Тимур Мірошниченко тепер на «Україні»? От і не дивуйтеся тому, що він теж зазирнув на івент
І якщо Мірошниченко міг дозволити собі розслабитися, то Євген Бондаренко, здається, навіть фотографуючись у компанії вродливої жінки, не припиняв думати про майбутній виступ
Тайм-менеджмент - ціле мистецтво, яким у МГУ володіють достатньою мірою. Тому, коли урочна година настала, всіх запросили до конференц-залу - займати місця, влаштовуватись зручніше та готуватися слухати.
Варто зазначити, що в холдингу останнім часом відбулося чимало кадрових змін, причому деякі з них навіть пов'язані з політикою. Так, ви все правильно зрозуміли: мова, зокрема, про колишнього ведучого каналу «Україна» Олександра Скічка, який тепер працює депутатом Верховної Ради. І оскільки всі минулі виїзні заходи МГУ вів саме він, то ротації групи стали помітні буквально з перших секунд.
Відвикайте від тандему Григорій Герман + Олександр Скічко та звикайте до того, що Анатолій Анатоліч тепер - обличчя «України»
Утім, це геть не означає, що жартів поменшало. Наприклад, вітати гостей Анатоліч і Герман вирішили повідомленням, що в будь-якому місті мають бути божевільні й сьогодні ця роль - їхня, безумовно. Але не кваптеся ставити на хлопцях хрест: івент проходив у просторі Unit City, котрий позиціонується як «мегаполіс у мегаполісі», ну а божевілля, за задумом організаторів, проявлятиметься у відсутності офіціозу та роздачі великої кількості цінних подарунків.
Але все це буде потім. Спочатку ж присутнім показали красивий ролик про те, що відеоконтент сьогодні править світом, а до мікрофона тим часом вийшов перший спікер - директор МГУ Євген Бондаренко.
«Іще недавно обсяг інформації у світі подвоювався що три роки, а тепер це відбувається що 73 дні», - почав він, натякаючи на те, що в подальшому процес тільки прискорюватиметься, й головне - не загубитися в цьому складному та стрімкому світі.
Показавши охоплення всіх українських телеканалів за рік і зазначивши, що «Україна» серед них лідирує, Євген також додав, що хоче зробити зустрічі з рекламодавцями частішими. «Уявляєте, скільки всього у нас відбулося за рік! Я впевнений, що й у вас сталося не менше різних подій. А оскільки партнерство для нашої групи є однією з головних цінностей, то, гадаю, зустрічатися частіше й обмінюватися новинами та планами було б дуже доречним», - пояснив Бондаренко.
Пояснив - та й по всьому: івент передбачав виступи багатьох спікерів, тож Євген не став відбирати у них хліб, поступившись місцем директору каналу «Україна» Вікторії Корогод.
«Попри сьогоднішній тренд на діджитал, телебачення поки залишається лідером за охопленнями», - бадьоро почала вона свій спіч.
Аби слова попередника про лідерство не викликали сумнівів, Вікторія відразу ж підкріпила їх інфографікою, особливу увагу приділивши комерційній аудиторії 18-54, 50+
А також зазначила, що лише канал «Україна» на українському ринку знімає прем'єрні випуски денних проектів (утім, скоро у цьому в нього з'являться конкуренти)
Нагадавши про наявність у лінійці мовника ранковго шоу «Ранок з Україною» і таблоїда «Зірковий шлях», Корогод докладніше зупинилася на проекті «Дивовижні люди».
«Протягом п'яти років питали, коли в нашому ефірі з'явиться велике розважальне шоу. Цього року воно з'явилося, і його подивилися 16 млн глядачів. На наступний рік ми плануємо другий сезон проекту», - заявила Вікторія.
Але й це ще не все. Корогод поділилася, що, поки вона з колегами тут, виступають перед рекламодавцями, Анатолій Сябро, який очолює розважальний напрямок у групі, перебуває за кордоном, де приглядає для каналу нове форматне шоу. Тож, якщо все складеться вдало, не «Дивовижними людьми» єдиними 2020 року розважатиме своїх глядачів «Україна».
Також Вікторія нагадала присутнім про концерти, котрі вже стали для мовника традицією. За її словами, наступний такий івент планується до новорічної ночі і знімати його почнуть уже за місяць. «Це буде об'єднання форматів концерту та шоу», - додала вона, запросивши рекламодавців приєднуватися до створення проекту.
Наступною на сцену вийшла Вікторія Жерельнікова, яка завідує на «Україні» спонсорськими проявами
Трохи розповівши присутнім про себе, вона зізналась, що найкраще вдаються кампанії з обличчями каналу, тобто його ведучими.
Наприклад, коли банк ПУМБ вирішив випустити карту «Все можу», на «Україні» це поєднали із запуском нового сезону. Причому кампанія вийшла такою успішною, що два з п'яти її роликів вийшли до фіналу премії PROMAX
«У нас буквально з рук вирвали перемогу Discovery, HBO та Netflix, тож цей гештальт іще не закритий!» - неначе натякнула Вікторія на майбутні перемоги. А ще особисто від себе пообіцяла партнерам 10-відсоткову знижку на продакшен, якщо ті назвуть пароль. Який - я вам не скажу, щоб дати фору тим, хто не полінувався прийти на захід.
До цього моменту всі спікери встигли згадати, що українці дедалі більше уваги приділяють діджиталу, але по-справжньому розкрити цю тему належало керівнику відділу спонсорських продажів сейлз-хауса «Медіапартнерство Баiнг» Тетяні Вознюк.
Спочатку вона розповіла історію про свою знайому, яка до пізньої ночі проводить час за переглядом серіалів, і цим підвела до того, що у безлічі проектів каналу «Україна» є не лише ефірне життя. «Сьогодні всі дивляться серіали, і геть неважливо, як це відбувається - по телевізору або в інтернеті», - пояснила Тетяна.
Ну а позаяк серіали давно стали чи не головним напрямком мовника, продукт тут знайдеться і під будь-якого глядача, і під будь-якого рекламодавця.
Такий вигляд, приміром, має ця лінійка «України» сьогодні,
а таким чином бренди можуть інтегруватися в контент
До речі, якщо вже зайшлося про діджитал, то Тетяна нагадала: у структурі групи є потужний ресурс - сайт «Сьогодні», на якому теж можна показувати рекламу. І там її побачить велика кількість потенційних споживачів, що доводять цифри
Також Вознюк нагадала, що у МГУ є досвід співпраці з кіновиробниками: група виступає медіапартнером стрічки FILM.UA «Захар Беркут», яка вийде на великий екран уже 10 жовтня, а наступного року з'явиться в ефірі каналу «Україна». Дуже доречним тут виявилося і те, що буквально днями вийшов свіжий трейлер фільму «Ціна правди» (багатьом відомий під робочою назвою «Гарет Джонс»), котрий показали присутнім. Упевнена, що Созановський, який сидів десь у великому темному залі, залишився задоволений.
Ви, звісно, знаєте, що амбіції МГУ щодо серіалів не обмежуються проектами про нелегку жіночу долю: вже 7 жовтня на каналі «Україна» відбудеться прем'єра першого масштабного копродукційного проекту «Маркус».
А кому про нього розповідати, як не авторові ідеї та продюсеру Ігорю Волкову?
Не повторюватиму вже відомі моїм читачам факти про те, що латвійський партнер зацікавився цим проектом ще на ранній стадії девелопменту, натомість розповім, що, за словами Волкова, на рахунок «Маркуса» у МГУ просто-таки наполеонівські плани: його мають намір дуже активно просувати, продаючи, зокрема, у США та країни Азії. Зрозуміло, взяти участь у процесі можуть і рекламодавці - досить лише висловити це бажання безпосередньо представникам холдингу, і потрібний варіант співпраці обов'язково знайдеться.
Після того як Ігор завершив доповідь про «Маркуса», на сцену знову піднялася Тетяна Вознюк. Тепер вона мала розповісти про плани щодо церемонії вручення премії «Оскар-2020», та це ви вже знаєте з новин MBR, тож не затримуватимемося
Краще перейдемо до наступного спікера - видавця Vogue UA Олени Чернової
Її спіч, утім, був традиційний та стосувався того, що глянець - luxury-сегмент й аудиторія у нього відповідна.
«Рекламодавці знають: ця аудиторія є найбільш важкодоступна, але ми вміємо з нею працювати. По-перше, це дозволяє сам бренд Vogue та його столітня історія. Але навіть за всієї його сили нічого б не вийшло без нашої класної команди, яка вміє створювати максимально якісний та ексклюзивний контент, що чіпляє аудиторію», - зазначила Олена.
За словами Чернової, її команда вже давно не робить щось «у лоб», а вся реклама в колаборації з Vogue сама по собі є витвором мистецтва, адже з нею працюють як з арт-проектом. Ну і, звичайно, чимала увага приділяється діджиталу: аудиторія сайту журналу цього року перевалила за 1 млн унікальних відвідувачів на місяць, 40% трафіку є прямим, а в соцмережах налічується близько 650 тис. передплатників.
«Бренд Vogue проводить багато івентів, і ми знаємо, що такий маркетинг дуже важливий для вузьких аудиторій. Нашим партнерам ми пропонуємо не просто стенди, а створюємо з ними проекти. Наступного року ми маємо намір розвивати івентний маркетинг, тож пропонуватимемо як бути присутніми на наших заходах, так і готувати ваші», - резюмувала Олена, заразом запросивши всіх бажаючих відвідати офіс видання.
Ну а ми рухаємося далі, й черга переходить до Анни Плещ - керівника бренду «Сьогодні»
«Я б хотіла поговорити з вами про новини. Вони сьогодні буквально всюди, навіть зараз ви гортаєте новинні стрічки. Ба більше, вони стали живими та дуже швидкими, і ці виклики часу вимагають від нас виходу за звичні межі», - зазначила Анна.
Що-що, а виходити за межі команда «Сьогодні» справді вміє: тут вам і виїзні студії, і прямі включення з різних точок планети, і численні телемарафони. Особливо приємно, що в той час, як інші багато говорили про емоції, Плещ зазначила, що сенс і зміст - не порожні слова для новинарів.
На цьому Анна завершила, але її думку продовжив головред «Сегодня.ua» Олег Дорошенко
«Наш сайт - невід'ємна частина бренду «Сьогодні». Ми активно працюємо над конвергентністю - на нашому порталі можна читати новини, а загалом команда видання робить близько 350 публікацій на добу. Ми теж дотримуємося правила, що «все буде діджитал»: якщо раніше пріоритетом були тільки подієві відео, то тепер ролики є практично в 100% публікацій», - розповів він.
Не забувають у «Сегодня.ua» і про важливість мобільної версії - цього року ресурс переїхав на новий двигун, у нього змінився дизайн, а робота прискорилася. «Один наш кореспондент, будучи у відрядженні, заходив на segodnya.ua з холодильника - все працювало прекрасно!» - похвалився наостанок Олег.
Презентація МГУ була б неповна без участі у ній голови каналів «Футбол 1/Футбол 2» Олександра Денисова
Здається, говорити про футбол він міг би нескінченно, та замість цього продемонстрував присутнім колаборацію своїх мовників із компанією «Фаворит-спорт» - дивіться, мовляв, як круто ми можемо інтегрувати ваш бренд у наш контент
Утім, коли Денисова перед мікрофоном змінив Руслан Казновський, котрий у «Медіапартнерстві» відповідає за футбольне спонсорство, все з'ясувалося: Олександр був ліричний саме тому, що виступ про суть підготував Руслан.
Спочатку він наочно продемонстрував, що спорт - це преміальний контент,
потім - що аудиторія футбольних уболівальників величезна,
а пізніше - що в МГУ добре знають, де їх шукати і як на них впливати
До цього моменту гості івенту отримали так багато інформації, що в залі просто-таки відчувалася втома. Тому наступний спікер - Антон Зінченко з компанії-продавця реклами на каналах МГУ Evident Media - надовго розтягувати свій виступ не став.
«Хтось може вважати, що телебачення вже не таке ефективне, як раніше, але це не так, - знову повторив він меседж, озвучений на початку заходу Вікторією Корогод. - У середньому телеперегляд українців становить 4 години на добу, і 35 хвилин із них припадає на канал «Україна» - це дуже хороший результат».
Продовжуючи статистичну доповідь, Антон розповів, що кожний глядач споживає 29 хвилин реклами на день, і в середньому це становить 97 роликів. На канал «Україна» з них припадає 5,5 хвилин, що теж є непоганим показником.
Звідси у Зінченка народився посил про те, що в МГУ здатні забезпечити якісне розміщення реклами,
а ще - що зробити це доволі просто, враховуючи всі переваги групи та індивідуальні механізми роботи з кожним конкретним клієнтом
Крім того, Антон розповів, що, попри загальну тенденцію спаду охоплень телебачення, яка лише поточного року склала 5-6 процентних пунктів, охоплення МГУ виросло на 1%. Можливим це стало завдяки відразу декільком знахідкам: по-перше, група відкрила рекламний слот у вечірньому новинному випуску (19:00), а по-друге, вона разом із Evident Media розробила цікавий інструмент під назвою «врізка». «Це короткі рекламні прояви, їхня тривалість складає лише 20 секунд. Ролики розміщуються безпосередньо в програмах, а їхній хронометраж гарантує, що глядач їх побачить, адже за цей час він навіть не встигне зробити собі чай», - пояснив Зінченко.
Після виступу, що майже повністю складався з цифр, слухачів потрібно було якось розслабити. А хто найкраще в МГУ на цьому розуміється? Правильно, голова каналів «НЛО TV» та «Індиго TV» Іван Букрєєв
Можливо, аудиторія чекала від його спічу чогось на кшталт «Сімпсонів», проте Іван був донезмоги серйозний і продовжив тему цифр.
Спершу він поділився показниками «НЛО TV»
та «Індиго TV»
Потім познайомив присутніх із ЦА мовників:
такий вигляд має глядач «НЛО»,
а такий - «Індиго»
«Ми активно розвиваємося та плануємо продовжувати це робити в майбутньому. Наприклад, наступного року в ефірі «НЛО TV» з'являться культові серіали «Теорія великого вибуху» та «Друзі», але буде й багато прем'єр власного виробництва», - розповів Букрєєв.
Деякі з таких прем'єр з'являться в ефірі зовсім скоро: по-перше, довгоочікувані (особисто для мене, втім, сподіваюся, і для вас теж) мультсеріали «Небезпечна зона» та «Чортовийки» (їхній старт запланований на 6 жовтня), а по-друге, ситкоми «Паніка Вова» і «Громада» (шукайте в програмі із 7 жовтня та 11 листопада відповідно). Марафон прем'єр, до слова, не скасовує вже знайомих глядачеві проектів: із новими сезонами повернуться «Без краватки» (4 жовтня), «Швидка» (7 жовтня) і, певна річ, шоу «Мамахохотала» (6 жовтня), яке залишив Роман Грищук.
Букрєєв також нагадав, що у нього та команди вже набита рука у виробництві повного метра, а тому наостанок показав залу муд-тізер «Янтарних копів» - той самий, який ми з вами бачили на пітчингу Держкіно.
А ще Івану вдалося поселити в мені впевненість, що коли інші вважають королем просто контент, то в його команді таким рахується лише та продукція, де хоч трошки є Павла Зіброва
На цій оптимістичній ноті офіційна частина заходу завершилася. А на виході з конференц-залу на гостей уже чекав вечірній фуршет.
Переварити та обговорити почуте їм пропонувалося в компанії ігристого
І це стратегічно дуже правильний вибір: будь-яка розмова стає приємніша та цікавіша, коли в руках у тебе келих, а на тарілці - ласощі
Як бачите, «Медіа Групі Україна» є що запропонувати не лише глядачам, але й рекламодавцям. Ну а про те, наскільки продуктивною вийшла комунікація, дізнаємося згодом, коли всі контракти будуть укладені.