Щоосені у людей є обов'язкова традиція - впадати в депресію. Але в українських медійників на це часу немає, адже кожного вересня вони спочатку очікують KYIV MEDIA WEEK, потім перебувають на самому заході, а останні дні місяця перетравлюють і обговорюють інформацію, яку отримали за цей медіатиждень.
Своєю чергою, у форуму є власна традиція - щороку проводити пітчинг проектів SMALL WORLD. BIG IDEAS, котрий організовує українська компанія Media Resources Management у партнерстві зі Small World IFT (США) та MIPCOM (Франція). Найкращих визначає незмінний суддя конкурсу, співзасновник і президент Small World IFT Тім Кресценті. Цьогоріч визначитися з вибором йому допомогали продюсер розважального департаменту «1+1» Ксенія Чорна та головний редактор міжнародного видання С21 Media Ед Воллер.
Про те, що перемогу здобув проект «Доросле життя» українки Діани Лебедєвої, я вам оперативно розповіла того самого дня. А тепер пропоную детальний розбір польотів: чим так сподобався її проект членам журі і якими були інші, не менш цікаві презентації.
Першим свій проект «Битва онлайн» представляла Ірина Сарган з України - керівник проекту «Таємний агент» на «Новому каналі».
Головний герой шоу - зірка-блогер, яка має пройти квест. У цьому їй допомагають усі її підписники: учасник повинен робити тільки те, що йому в прямому ефірі (найімовірніше, в Instagram) диктують фоловери. Ані кроку вбік. Таким чином, шоу буде і телевізійним, і діджитальним: прямий ефір зберігається в соцмережі, а паралельно над проектом працює знімальна група.
Кожен епізод - тематичний: спорт, мода, мистецтво тощо. Завдання теж будуть різними: психологічні, фізичні та навіть тести на уважність.
Для ролика, що презентувався на пітчингу, одним з учасників квесту став Андрій Шабанов
У сезоні планується 15 епізодів, хронометраж кожного - 60 хвилин. Спочатку змагатимуться вісім пар, у чвертьфіналі - чотири, а в фіналі зійдуться двоє найкращих учасників. За словами автора, в ідеалі проекту підійшов би суботній слот 15:00 - коли люди виспалися, але ще не пішли з дому.
Наступною свій проект - «Вавилонська вежа» - презентувала Олена Таращанська з Фінляндії. До чого тут біблійна історія? Суть шоу в тому, що дві команди (в кожній по чотири учасники) разом проходять різні випробування. Ба більше, навіть живуть разом. Та є один важливий пункт: усі учасники говорять різними мовами. Причому немає схожих, як, наприклад, російська й українська. Словники та перекладачі - заборонені. На кону - грошовий приз, на шляху до нього - спроби виграти конкурс, висловлюючись лише мімікою та жестами. А можливо, й криками. Ну, приміром, є у вас квест-кімната. І спробуйте пояснити китайцю, мексиканцю та італійцю, що до чого.
Разом учасники намагатимуться не лише виграти приз, але й ужитися в побуті - ось у чому елемент реаліті.
В одному сезоні планують вмістити 10 епізодів.
До речі, перед фінальним етапом команда, в якої більше балів, може віддати когось зі своїх суперникам, а в тих забрати найсильнішого.
Далі за трибуну вийшов Андрій Сукач із проектом «Сьогодні мені щастить».
У громадських місцях міста поширюються монети з QR-кодом. Той, хто їх знайшов і відсканував, - щасливчик, оскільки таким чином зареєструвався на участь у шоу. Хоча поталанить не всім: із претендентів відберуть лише 10 учасників. Їх перевірятимуть на везіння, і в кожному випуску найбільший невдаха вибуватиме. Наприклад, якщо не вгадає, хто з поставлених перед ним справді перукар. Або кому дістався єдиний пиріжок, начинений гострим перцем. У кінці залишиться найбільший щасливчик, на якого чекатиме ще одне випробування: приміром, лотерея або ставка на переможця політичних перегонів.
Як інтерактив у шоу можуть бути і пранки на удачу, а також прогноз на переможця від тварин-віщунів (чого ви дивуєтеся, всяке бува).
До речі, свою удачу зможе випробувати і глядач, а все завдяки мобільному додатку, котре планують створити творці шоу.
Коли члени журі поцікавилися, до якого жанру можна віднести це шоу, Андрій назвав його «інтерактивним науково-розважальним». На що Тім Кресценті назвав Сукача японцем - його формат нагадує те, що зазвичай показують у цій країні. І порадив усе-таки трохи збалансувати проект.
Далі презентувався проект-переможець - «Доросле життя» Діани Лебедєвої. Учасниця почала з особистої розповіді: у підлітковому віці вона хотіла фарбувати волосся в рожевий колір, робити яскравий макіяж та постійно запитувала себе, чому батьки їй цього не дозволяють. Зараз Діана - мама трьох малюків (усі вони, до речі, були в її групі підтримки на пітчингу) і розуміє, що дозволяти дітям усе не можна. Але дати їм можливість побути дорослими - будь ласка.
П'ятьох учасників-підлітків пропонується кинути в доросле життя - нехай доводять свою «дорослість»: живуть на $500 на тиждень (на всіх), а якщо гроші закінчилися - мамі з татом телефонувати не можна; доглядають за дітьми (чужими), тимчасово несуть відповідальність за сусідського собаку, ходять на роботу в офіс або на кухню ресторану. Чогось не знають? Звертатися по допомогу до батьків і вчителів заборонено. Мета - довести дорослим, що підлітки все можуть самі.
Кожен епізод - один день із життя підлітків. Батьки та експерти весь цей час за ними спостерігають. Звичайно, в шоу передбачені провокації - адже не може все пройти так гладко, як хотілося б учасникам.
У фіналі діти зустрічаються з батьками та обговорюють, заслужили їхнє схвалення чи ні.
Останніми свій проект презентували Вікторія Бурдукова й Анна Жижа, котрі нині працюють у компанії Star Media. Називається він «По домівках», і суть його така.
Дві зірки на спір виходять на вулиці міста з декількома операторами і... починають умовляти перехожих покликати їх до себе в гості. Хто з двох це зробить швидше, почаює в будинку випадкового знайомого та запостить в Instagram селфі з героєм - той і переміг. Отримуй свій приз від спонсора і сам вирішуй, що з ним робити - залишити собі, комусь подарувати або віддати доброму перехожому, який провів тобі екскурсію своїми хоромами.
Звучить, звісно, дуже просто і за хронометражем тягне хвилин на 5, але... У шоу є ведучий, який ускладнює життя героям. Наприклад, змушує їх загримуватися, або забороняє використовувати вербальну комунікацію, або відвозить до найкримінальнішого району міста.
Загалом планується 16 випусків, кожен по 44 хвилини. Цільова аудиторія - 15-35, 40% з яких чоловіки, 60% - жінки. Це важливо, адже в шоу буде два раунди. У першому учасники напрошуються в гості до чоловіків, у другому - до жінок. А все тому, що жінки до прийому гостей готуються набагато ретельніше і соромляться їх запрошувати, якщо вдома безлад. Відповідно, напроситися до них буде складніше.
До речі, в каталозі компанії Тіма Кресценті є подібне шоу - Can I Follow You Home?, і це Анна з Вікторією вже вирахували. Однак обидві запевняють: їхній проект відрізняється від вищезгаданого. За їхніми словами, він динамічніший та розрахований на іншу аудиторію.
Це, певна річ, не фінал проекту, і Анна з Вікторією додому до журі не напросилися, та без селфі все-таки нікуди
Отже, всі ідеї озвучені, саме час піти на нараду. Судді обіцяли, що триватиме вона 10 хвилин, у результаті чекати довелося майже півгодини.
Як я вам вже казала, переміг проект «Доросле життя». Однак Тім Кресценті підкреслив, що інші ідеї реаліті теж іще розглядатимуться, можливо, він навіть продовжить перемовини з їхніми творцями. Просто саме цей проект підходив під концепцію його компанії Small World IFT, яку Тім називає нішевим дистрибутором.
Переміг проект Діани, а Тім Кресценті чомусь передає презент Еду Воллеру. У сумці, до речі, пиво. Далі додумайте самі
Ну а тепер фото з переможцем і його натхненниками: