З одного боку, карантин приніс нам безліч проблем і незручностей, але з іншого - в нових умовах з'являються не лише приклади медіакмітливості і бізнес-винахідливості, а й народжуються чудові партнерські союзи.
Якби не карантин, в «Медіа Групі Україна» не ставили б на паузу виробництво проекту Яніни Соколової «Як вам не соромно» (у всякому разі, це випливає з офіційних пояснень каналу «Україна 24»), а ведучій не довелося б йти на YouTube і випускати там шоу «Соромно». А якби його не було, то зараз я б не повідомляла вам про успіхи проекту, який днями обзавівся партнером в особі фактчекінгової ініціативи VoxCheck.
Як розповів головний редактор VoxCheck Максим Скубенко, новий творчий союз народився в першу чергу завдяки тому, що у сторін збігаються ідеологічні цінності:
Результат об'єднання зусиль вже можна побачити на власні очі: у випуску «Соромно» від 20 травня з'явилася спеціальна рубрика, в якій команда фактчекерів аналізує й спростовує заяви політиків. Її VoxCheck виробляє самостійно, а партнерство передбачає, що в «Соромно» цей блок виходитиме регулярно і постійно.
Як бачите, лиха без добра не буває, і коли одні двері закриваються, десь обов'язково відкриваються інші. Беріть приклад з Яніни Соколової та пильно дивіться на всі боки.