НА ПРАВАХ РЕКЛАМИ
Запорука гарної і продуктивної роботи – смачний обід. Погодьтеся, складно вести лекцію, коли всі думки про барбекю.Втім, усі зіркові гості KYIV MEDIA WEEK завжди були ситі, а тому всі заходи міжнародного форуму пройшли на «ура».
За це відповідав ресторан нової української кухні «Канапа». Сюди традиційно заходять багато зірок, які приїжджають до Києва. Тут можна застати то Денні Трехо, то Imagine Dragons практично повним складом. Гості KYIV MEDIA WEEK, звичайно, не рок-зірки, але їхній приїзд в Україну для всіх працівників медіаіндустрії за масштабами саме такий. А тому й приймали гостей у «зірковому» ресторані.
Наприклад, під час вечері в камінному залі медіагуру - керуючий партнер Eccho Rights Николя Зюдерлунд, співзасновник і президент Small World IFT Тім Кресценті, головний редактор авторитетного міжнародного видання про медіа C21 Media Ед Воллер, всесвітньо відомий эксперт з питань фінансування в сфері цифрових медіа Мануель Бадель (Badel Media), Девід Чіарамелла з міжнародної дослідницької компанії K7 Media та інші - спробували фірмові чорні вареники з судаком і копченим салом, паштет з цесарки і фазана, салат з локальними грибами і котлету по-київськи, куди ж без неї.
З особливостями нашої кухні знайомилися представники німецької компанії Beta Film, китайської SMG, болгарської CEETV, американської Cinelytic, гості зі Швеції, Великобританії, Індії, Канади, Азербайджану та інших країн.
І їм, схоже, все сподобалось
Загалом, сподіваюся, вони розкажуть колегам, як у нас смачно і цікаво, і наступного разу в Україну приїде ще більше медійників.