В Україні так довго і так багато говорять про шоу «Маска», що, здавалося б, ми всі його давно подивилися. Але ні: лише сьогодні канал «Україна» відзвітував про старт знімального періоду проекту, котрий стане першою на нашому ринку адаптацією вже культового формату The Masked Singer. Плюси, нагадаю, своє шоу «Маскарад» (яке, власне, і стало причиною сварки мовників) робили за румунським форматом Mysteries in the spotlight.
Але повернемося до «Маски». Як повідомили на каналі, робота над створенням сцени проекту тривала півроку, і тепер мовник впевнений, що вона увійде не тільки в історію української телеіндустрії, а й до бренд-буку оригінального формату. Креативна команда «Маски» надихалася іншими міжнародними адаптаціями, але вирішила розробити унікальний проект. Для цього дизайнери Ігор Чуприна і Тимофій Ніколаєнко створили кілька варіантів візуального рішення, із котрих в результаті вибрали один - той самий, який ми з вами побачимо в телевізорі. Сцена по-справжньому унікальна: в ній поєднуються сучасний дизайн із просунутим технічним наповненням - світлом, звуком, інноваційними проекторами, що дозволяють створювати 3D-маппінг.
У прес-службі зазначають, що справжнім викликом для творців проекту стали маски, що розташовані по обидві сторони сцени. Вони підкреслюють основну ідею формату, тому для української команди було принциповим органічно вписати їх у декорацію. Щоб досягти ідеальних форм і фінального результату, вони пропрацювали і обговорили безліч технологій, провели величезну кількість різних тестів, поки не вибрали найтехнологічніший і найшвидший вид виробництва. В результаті декорація з двох масок, кожна розміром 5,5х2,5 метри, була відтворена з максимальною швидкістю.
«Це монолітні конструкції великого розміру, зібрані з невеликих частин. Всі вони вирізалися близько двох тижнів, а фінальна обробка масок, включаючи армування конструкцій, фарбування і підготовку, тривала близько семи днів, тож на виробництво декорації пішло близько 2,5-3 тижнів», - говорить Філіп Нірод, керівник компанії SLS, що займалася виготовленням декорацій, І додає, що маски, які «оживають» на сцені шоу, - це ноу-хау української команди.
Завдяки роботі з творцями сценічних конструкцій команді проекту також вдалося в короткі терміни виготовити й інші ключові елементи сцени. Наприклад, стіл, де розташовуються зіркові детективи шоу. Для створення цієї локації використовували складні нестандартні технології, в тому числі специфічне багатошарове фарбування, котре забезпечує сяючу текстуру конструкції.
Щодо зйомок, то на майданчику працюють 18 камер. При цьому команда дотримується не тільки карантинних правил, але і суворої конфіденційності: вхід до павільйону обмежений, всі, хто знаходиться на майданчику, підписали договори про нерозголошення інформації, а фото- і відеозйомка заборонені.
До слова, виконавчий продюсер компанії Fremantle Джонатан Буллен вже заявив, що просто зачарований українською адаптацією формату. А ось чому - з'ясуємо, коли шоу вийде в ефір.