Зазвичай напередодні новорічних свят українські медіагрупи скликають партнерів і потенційних рекламодавців, аби підсумувати минулий рік і оголосити плани на наступний. Я такі зустрічі люблю і намагаюся не пропускати - на них можна дізнатися багато нового і корисного, але цього разу через карантин, що весь час мутує, ані мені, ані рекламодавцям вони не світять.
Однак група StarLightMedia знайшла витончений вихід iз ситуації, створивши спеціальний фільм під назвою StarLightMedia.Next Chapter. У ньому розкажуть все те ж саме, що могли б повідомити на живiй зустрічі, але з гарантією дотримання соціальної дистанції. Випустять стрiчку на YouTube-каналi холдингу 8 грудня а поки можна подивитися трейлер:
«StarLightMedia - інноваційна медіакомпанія, що поєднує креатив та технології заради збереження лідерства у традиційному ТБ-бізнесі та здобуття лідерства серед діджитал-медіа. Наш обов’язок як лідера - це розвиток ринку, який неможливий без партнерства для взаємного економічного зростання. Саме про це йдеться у кінострічці, де ми підіймаємо завісу планів на наступний рік. І звісно, чекаємо на особисту зустріч із партнерами 2021-го», - пояснює нестандартний хід СЕО групи Михайло Царьов.
Цікаво, яку відповідь на це дадуть конкуренти?