У скарбничці «Нового каналу» - ще одна нагорода, яку мовнику приніс його серіал-експеримент «Перші ластівки». Поки творці знімають другий сезон, про який я вам вже розповідала, канал збирає плоди першого.
Отже, «Перші ластівки» отримали «золото» Promax. Логотип серіалу переміг в категорії Concept Logo Promax BDA Europe.
«Сам по собі логотип добре відображає настрій проекту, - говорить головний дизайнер «Нового каналу» Олександр Антонов. - Але одна з важливих причин, чому цей кейс зрозуміли люди, які не говорять українською мовою, в тому, що ми змонтували дуже класний шоурил. Лого - це не просто підібрані два слова, а величезна робота з осмислення продукту. У серіалі був дуже важливий елемент - галочка, яку ставили на собі герої, коли виконували завдання Друга. Нам прийшла думка, що її можна використовувати замість букви «В» в слові ЛАСТІVКИ. Це було відсилання до візуального образу ластівки і до галочки, яку ми хотіли обіграти».
Вітаю «Новий канал» і бажаю, щоб нагород у другого сезону було не менше.