Вчора було оголошено переможців та призерів престижного конкурсу дизайнерів Ukrainian Design: The Very Best Of. Сім нагород забрав «Новий канал» - за проморолики до серіалу «Перші ластівки», які були розроблені маркетинг-директором каналу Ольгою Балабан, креативним директором групи ТБ-брендів Олександром Антоновим і командою діджитал-відділу. Одна з них - в номінації TV Project - Typography - золота, решта - срібна.
«Ми отримали дуже важливе золото The Very Best Of в номінації TV Project - Typography, - каже Олександр Антонов, креативний директор групи ТБ-брендів. - Ми подавали роботи на різні номінації та взяли ще ряд срібних нагород. «Перші ластівки» були величезним експериментом і викликом не тільки для «Нового каналу» і продакшену, а й для дизайнерів. Нам необхідно було зануритися в таку складну, соціальну тему і зробити крутий і зрозумілий продукт як для молодої аудиторії, так і для дорослих. І це був один з найскладніших для мене викликів».
Ще одне золото - у СТБ. Канал отримав статуетку в номінації Set & Stage Design за цьогорічну сцену Нацвідбору.
ICTV може похвалитися сріблом в номінаціях TV Channel - Visual Identity і TV Program / Film Promo - Campaign.
Срібна нагорода є і в Плюсів - вони отримали статуетку в номінації Motion Graphics - Title Sequence & Motion Graphics of Event за роботу над EFFIE Awards Ukraine 2019.
Мої вітання всім причетним!