Вчора у столичному ТРЦ Blockbuster Mall відбулося відкриття флагманського гіпермаркету мережі «Сільпо», приміщення якого повністю брендоване у стилі Всесвіту українського анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Спочатку новий концепт презентували пресі, а після того провели екскурсію торговими залами та ресторанами для гостей заходу, що плавно перейшла у вечірку. І вже сьогодні опівдні двері нового магазину відчинилися для всіх відвідувачів.
Новий дизайнерський «Сільпо» - результат колаборації двох масштабних національних брендів: мережі супермаркетів «Сільпо» й української студії Animagrad (FILM.UA Group). Як було заявлено під час пресконференції, «Сільпо» у Blockbuster Mall - найбільший не лише у своїй мережі, але і в Україні. Розташувася цей гігант площею 5766 кв. м на проспекті Степана Бандери, 36 та готовий приймати до 350 тисяч осіб щодня.
Віталій Бойко, СЕО й засновник NAI Ukraine, яка створила концепцію ТРЦ, повідомив, що в компанії усвідомлювали всі переваги локації та намагалися максимально їх використовувати.
«Стартує найбільший торговий центр в історії країни, вкладені величезні інвестиції - понад $400 млн - неймовірна сума, але компанія Mandarin Plaza успішно довела проект до відкриття. Далі, крок за кроком, ми перетворюватимемо цей об'єкт на гордість країни. Від завтра магазин відчинений, а вже у грудні він буде доволі цікавий, аби робити тут новорічні покупки. У березні він матиме вигляд чудового торгового центру, а в серпні буде головним ТЦ міста. І готовий закластися, що вже із серпня тут виявиться найбільший товарообіг у країні», - заявив він.
Віталій Бойко зазначив, що особливість бренду «Сільпо» та Fozzy Group загалом у тому, що це не той партнер, який каже, що та кому треба робити, а, навпаки, надає творчу свободу в межах озвученої ідеї.
Чому я вам усе це розповідаю? Бо випадок безпрецедентний: колаборації такого масштабу на нашому ринку ще не було. Це перше серйозне партнерство українського бренду з лідером ринку рітейлу країни та перший в історії українського кінематографа кейс, коли у бренд вірять не просто задовго до виходу фільму, а й втілюють його на інших майданчиках, включаючи ліцензування та мерчандайзинг.
Природно, захід не міг відбутися без участі творців анімації «Мавка. Лісова пісня»: на пресконференції виступили креативний продюсер мультфільму Анна Єлісєєва та продюсер проекту Ірина Костюк.
Говорячи про те, як герої анімації вписались у концепт гіпермаркету, Анна Єлісєєва зазначила: «Всесвіт Мавки - красивий, безмежний, у ньому безліч смислів і меседжів для національної та закордонної аудиторії. Тому в нього так багато форматів утілення - від мультфільму до брендування простору. Коли нарешті ми побачили готовий магазин, у нас перехопило дух від масштабу та майстерності втілення ідеї. Щасливі, що Мавка отримала таку офлайн-резиденцію, яку, впевнена, з радістю відвідуватимуть родинами. Не лише заради покупок, але й задля розваги та естетичної насолоди».
А Ірина Костюк наголосила, що для проекту це дуже великий крок. Робота над мультфільмом «Мавка. Лісова пісня» розпочалась кілька років тому, і за цей час повнометражна анімація перетворилася на цілий Всесвіт. Ірина вважає кейс показовим як в Україні, так і в Європі: фільм іще не вийшов у прокат (готовий лише тизер), але бренд вже такий потужний, що творці щосили працюють із ліцензуванням і виводять його на інші платформи задовго до прем'єри.
«Ми дуже втішені, що така велика комерційна мережа забрендувала свій новий флагманський супермаркет не Міккі-Маусом, не Черепашками-ніндзя, хоча я нічого не маю проти цих персонажів, а національними героями», - зізналась Костюк, зазначивши, що «Мавкою» цікавляться й комерційні продукти, й великі комерційні мережі.
У відповідь на запитання журналістів про те, як просувається процес роботи над самим мультфільмом, Ірина повідомила, що він перебуває на етапі розробки: «Кожний анімаційний фільм знімають тричі - спершу створюється аніматика 2D, потім знімаються відеореференси з акторами, після цього створюються 3D-моделі, на основі яких анімують персонажів. Ми зараз у стадії аніматики, персонажі та сценарій є. Стадія розробки закінчиться у другій половині 2021 року. Ми визначаємось із датою прокату. Орієнтуємося на закордонні продажі та ведемо перемовини на різних кіноринках. Загалом хочемо, аби реліз вийшов в один день у всьому світі. Ми створюємо нових національних анімаційних героїв, тобто наше нове покоління зростає вже на українських героях - їх іще немає у контенті, але вони вже живуть своїм життям. Сьогодні в «Сільпо» ви можете знайти йогурти, сухі сніданки та цукерки, брендовані Мавкою».
Також Ірина нагадала, що у Всесвіті Мавки вже є книги, а також дизайнерські прикраси, частина грошей від продажу яких йде на благодійність. У планах - створення серіалу і танцювального шоу «Мавка», котре публіка побачить наступного року.
Директор із маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва поділилася своїми враженнями від спільної колаборації: «Ми відразу закохалися у магічний світ Мавки і дуже натхненно працювали над реалізацією цього концепту в нашому магазині. Ми зробили ресторани, назвавши їх відповідно до світу Мавки. Ви можете знайти водяного у рибному ресторані «Тихі води» або ж, уважно придивившись, лісовичка в «Дикій місцині». Таким чином ми розмістили дуже багато символів. І хочемо, аби для наших гостей це було не лише місце, де можна купити продукти, а й прийти по справжнє натхнення».
Ніна Міщенко, яка відповідає за піар мережі «Сільпо», додала, що в новому гіпермаркеті передбачили найбільший асортимент продукції - близько 27 тис. позицій. Тобто не натхненням єдиним приваблюватимуть відвідувачів.
А бренд-шеф ресторанних проектів «Сільпо», Le Silpo і «Сільпо Resto» Марко Черветті зазначив, що місце стало легендарним ще до відкриття і про Blockbuster Mall можна сказати те саме.
«Коли ми працювали над ним, розуміли: це буде найбільший магазин, наш шедевр. І ми його зробили», - з гордістю повідомив він. «Тут є виробництво, є кухня, яка використовує локальні продукти. Це наша гордість, наш шедевр, наша Мавка. Я щодо краси дуже вибагливий, та можу сказати, що це дуже красиво», - зізнався Марко.
Що ж, поки на екскурсію дизайнерськими торговими залами. Заразом покажу вам, хто з представників індустрії завітав на вечірку:
Компанію Ірині Костюк та Анні Єлісєєвій склав арт-директор Animagrad Крістіан Коскінен
А співзасновник FILM.UA Group Сергій Созановський вирішив розділити цей історичний момент із дітьми
Певна річ, не обійшлось і без десанту дистрибутора MMD UA на чолі з Романом Мартиненком
Директор Starlight Entertainment Наталія Гончар теж тут
Ірина Костюк збирає присутніх, аби розпочати екскурсію
Та перед цим гостям слід обрати атрибути магічного лісу - віночок або бутоньєрку з живих квітів
Допомагали їм у цьому спеціально навчені зеленоволосі лісові феї
Віночки пасували і малечі,
і старшим дівчатам. Голова напрямку спонсорства і продакт-плейсмента FILM.UA Group Юлія Пилипенко та керівник відділу розробки і копродакшену FILM.UA Катерина Вишневська не дадуть збрехати
Отож, усі в зборі, екскурсія почалась!
Від залу до залу всі пересувалися за гастроентузіастом і ресторанним критиком Авророю Огородник
Простір магазину справді наповнений реальністю та українською автентикою майбутнього анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня»
Стилістика анімаційного проекту помітна не лише у зображеннях героїв, а й у шрифтах, символах і кольоровій палітрі залів «Сільпо»
Проходи поміж рядами дуже комфортні - навіть новорічний ажіотаж не створюватиме «заторів» із візочків з покупками
До речі, про затори: Віталій Бойко пообіцяв, що діставатися магазину буде зручніше, адже перша інвестиція (причому за рахунок приватного інвестора) - саме у будівництво зручної розв'язки. Крім того, у ТРЦ Blockbuster Mall буде найбільший підземний паркінг
А ця зона називається «Вегабар», її розробили спеціально для нового магазину. Тут можна купити смузі, соки, фрукти, салати та всіляку здорову їжу
Новий магазин позиціонується як гіпермаркет для представників середнього класу
Багато зелені, багато квітів та казкових персонажів, що неначе ожили
Та й продуктів - справжнісіньке розмаїття
Наприклад, широкий асортимент вин із традиційним для мережі дегустаційним баром, а також пиво і вино власного імпорту на розлив
Є власне виробництво у рибному відділі, коптильня м'яса та навіть сироварня
Марко Черветті, характеризуючи внутрішні ресторани, виокремив рибний
Але таких рибних ресторанів ви ще не бачили!
Риба, вино, устричний бар... Товарне сусідство дотримане!
Зали другого поверху передбачені для майстер-класів і дегустацій
А ось і нові гості
Ахтем Сеітаблаєв та Олег Михайлюта (Фагот)
Ну і як тут не висловити мій особистий респект за вибір аксесуара
Гадаю, Альоні Лавренюк віночок теж пасував би
Гостей заходу пригощали не тільки cava brut, а й запропонували скуштувати ті самі брендовані Мавкою продукти, про які згадувала під час пресконференції продюсер Ірина Костюк
Мавка на прилавках
Фото на згадку с дизайнером Ольгою Навроцькою, яка відповідає за гардероб Мавки, і маркетинг-директором FILM.UA Group Поліною Толмачовою - і можна переходити до неофіційного спілкування
А я вам так скажу: терміново прямуйте до Blockbuster Mall і оцінюйте всю цю красу самостійно. Упевнена, багатьом резиденція національної анімаційної героїні Мавки буде до душі.