Здається, я знайшла рідкісних везунчиків, для яких 2020 рік, попри всі його перипетії, пройшов вдало. Українська компанія-дистрибутор МКMG (MK Media Group) розповіла, яких результатів їй вдалося домогтися за минулі 12 місяців, і хвалитися там, повірте, є чим.
По-перше, одразу кілька українських телеканалів, серед яких Суспiльне, «ПлюсПлюс» і «Воля CINE+KIDS», купили бестселер компанії - дитячий мультфільм «Уроки тітоньки Сови». «ПлюсПлюс» та Суспiльне включили в свої сітки ще один проект компанії - лялькове шоу «Мишача наука», а останнє додало до неї ще й розважально-пізнавальну програму «Інфотой». Канали UATV і «Дім» розбавили свої ефіри сімейної анімацією «Різдвяний гармидер» і програмою «Хто там?». До слова, міжнародна версія останньої також транслюється у Франції, а точніше - на корсиканському каналі France 3 Corse.
Продовжуючи міжнародні звершення, МКMG продала свій пакет кулінарних шоу німецькому телеканалу RTV і міжнародному кулінарному бродкастеру Kitchen TV, який транслюється в Сербії, Хорватії, Словенії, Македонії, Чорногорії, а також Боснії та Герцеговині. У цей пакет увійшли шоу про вегетаріанську їжу VegOn і програма Simple and Delicious. Також RTV придбав проект про мистецтво Paintings of the World та гід по різних куточках світу World in Pictures.
Крім того, 2020-го компанія почала співпрацювати з Туреччиною: власна документальна розробка Unfortuity отримала місцеву адаптацію. А ще MKMG вдалося пробитися на важкодоступний ринок Африки. OTT/IPTV-платформи DEOD & Telkom, які транслюються в регіоні Sub-Saharan Africa (тобто у всіх країнах нижче Сахари), купили англійські версії кулінарних проектів Happy Sweets і VegOn, а також пізнавальну програму Time2Know.
А як минув ваш рік?