Видання TIME вже визначило 2020-й як найгірший рік в історії, але не лише йому є що сказати з цього приводу. Наприклад, Twitter запропонував описати 366 днів, що минають, одним словом, і на заклик соцмережі відгукнулися як звичайні користувачі, так і великі компанії.
Останні відповідали особливо ємко, що, в принципі, не дивно: рік може був і не найгіршим, але божевільним - точно.
Компанія Viber, наприклад, одразу запропонувала відключити оповіщення
Серед тих, хто ретвітнув, знайшовся і Netflix з коротким і ємним сполученням «whyyyyyyyyy?», а YouTube скаламбурив з відпискою, відповівши «Unsubscribe». Zoom, для якого 2020-й взагалі-то став доленосним, пожартував з приводу стабільності з’єднання - «Unstable», а сервіс Grammarly запропонував відредагувати рік, написавши «Edit». У Xiaomi зажадали перезавантаження («Reboot»), в Adobe - скасування операції («Ctrl + Z»), а в Windows - радикального видалення («DELETE»). Компанія Xbox обмежилася коротким «F» (аналог R.I.P. в гейм-ком'юніті), а Microsoft видала «404».
У SoundCloud відповіли красномовною ілюстрацією,
але моїм особистим фаворитом став ретвіт Lego:
Сподіваюся, у вас 2020-й був не «ауч!». А якщо так - терпіти лишилося недовго.