Рано чи пізно це мало трапитись, і ось: український медіасервіс MEGOGO, котрий за багато років роботи з'їв собаку на ниві доставки контенту споживачам, нарешті вирішив вийти на новий рівень та зайнятися його виробництвом. Точніше, цим у MEGOGO останнім часом теж промишляли: сервіс активно заманював до себе подкастерів і розпочав створення україномовних аудіокнижок, але тепер дійшло до відеопродукції.
Першою ластівкою в цьому напрямі став спільний проект медіасервісу з телеканалом «2+2», про який колеги з MBR вам уже розповідали - йдеться про гостросюжетний серіал «Ангели», що вийде вже восени. Користувачі MEGOGO побачать шоу одними з перших: за добу до всеукраїнської прем'єри на «2+2» відбудуться його допрем'єрні покази на майданчику, а також на платформах 1+1 Video та «Київстар ТБ».
Для тих, хто все проґавив, коротенько нагадаю фабулу проекту. Його сюжет розвивається довкола роботи елітного спецзагону у структурі МВС, котрий займається захистом важливих свідків. Універсальні бійці на чолі з куратором Вікторовичем щодня виконують надсекретні завдання - перевозять цінні папери, охороняють відомих політиків, супроводжують свідків з особливо важливих справ, а також звільняють полонених.
Екрані імена героїв усім нам лише доведеться вивчити, а наразі помилуйтесь на акторів, які їх утілюють: Олександр Пожарський, Антон Єрьомін, Анастасія Капінус, Сергій Фролов, Віталій Ажнов і Олександр Піскунов
Новий кадр - новий ракурс. Тут, до речі, можна роздивитися ще двох «ангелiв-спецназівцiв», яких в серіалі грають Гліб Михайличенко та Євген Олійник
Усім разом їм доведеться боротись зі злочинцями, котрі навіть на фотографіях мають лиховісний вигляд
Сподіваюсь, присутність знімальної групи вас трохи заспокоїть
Як і той факт, що за кадром суворий спецназ коротає час у компанії котиків
Виробництвом проекту на замовлення «2+2» і MEGOGO займається продакшен SFERA FILM. Головним сценаристом виступив Марк Лимаренко, а за режисуру відповідає Олег Масленніков.
Останній, як бачите, готовий не лише словами пояснювати творчі завдання, а й їх демонструвати
Сподіваюся, ви вже зрозуміли: чого-чого, а екшену в шоу буде багато. Ви ж не думаєте, що всю цю техніку на майданчик пригнали просто так?
А зараз час розкрити певні таємниці. На фото, як розповідали мені обізнані люди, зафіксована одна з найефектніших сцен серіалу, у фіналі котрої висаджують в повітря автівку. І як таке проґавити?!
Усе це ми невдовзі зможемо побачити на власні очі (треба лишень дочекатись оголошення дати прем'єри), а поки я вивідала цікаві подробиці виробництва у безпосередніх учасників процесу. Першим на мої запитання відповідав генпродюсер «2+2» Сергій Кизима.
- Сергію, розкажіть, як народилась ідея партнерства з MEGOGO - хто до кого звернувся, як відбувались перемовини на перших стадіях партнерства?
- Партнерство народилося в межах обговорення можливостей взаємовигідної співпраці з метою збільшення охоплення аудиторії національного продукту. Ключові умови погодили дуже швидко.
- На якому етапі MEGOGO долучився до роботи над проектом «Ангели» та на яких умовах? Вони брали участь в девелопменті та виробництві?
- Зазвичай медіасервіси купували права на готовий продукт, який уже не раз виходив на телеекранах. У межах цього партнерства MEGOGO отримує права на допрем'єрний показ за 24 години до загальнонаціональної прем'єри на «2+2». Співпрацю розпочали на етапі сценарію. Партнерами погоджувались основні ввідні проекту.
- Як розподілялись частки внеску у проект і як розподіляються права?
- Кожний партнер отримує права відповідно до домовленостей та умов підписаного договору, зміст котрого є комерційною таємницею і не підлягає розголошенню.
- Те, що у виробництві проекту бере участь MEGOGO, може позначитись на його позиціонуванні? Чи не довелося у цьому разі відійти від традиційної для «2+2» орієнтації на чоловіків?
- Продукт відповідає позиціонуванню телеканалу і потребам у продукті двох сторін. Гостросюжетний серіал «Ангели» розповідає про роботу елітного спецзагону у структурі МВС - жодних специфічних змін вводити не довелося.
- В офіційному пресрелізі було зазначено, що MEGOGO - ваш стратегічний партнер. Що передбачає ця стратегія - чи плануєте ви в майбутньому спільне виробництво контенту, чи є вже конкретні проекти, над якими разом працюєте?
- Передусім хочу подякувати колегам із MEGOGO за їхні сміливі інвестиційні рішення - ми дуже цінуємо активну позицію та максимальну залученість партнера у складний процес виробництва серіального продукту, котрий, маємо надію, сподобається глядачам MEGOGO. Зі свого боку можу сказати, що телеканал «2+2» націлений на довготривале, плідне, взаємовигідне співробітництво. Наразі триває розробка другого проекту «2+2» у партнерстві з медіасервісом MEGOGO, деталі будуть оприлюднені згодом.
- Попри ексклюзивність партнерства з MEGOGO, допрем'єрний показ «Ангелів» планується також на 1+1 Video та на сервісі «Київстар ТБ». Поясніть, у чому полягає ексклюзивність?
- Це партнерські платформи 1+1 media, що відрізняються абонентською базою й географією. Існує вкрай мало абонентів, які одночасно є клієнтами всіх перелічених платформ. Допрем'єрний показ серіалу «Ангели» для підписників сервісу за 24 години до всеукраїнської прем'єри на «2+2» - унікальна пропозиція для існуючих абонентів сервісу, котра також стимулює збільшення абонентської бази. Крім того, за межами України MEGOGO є єдиним діджитал-майданчиком, де буде доступний серіал.
- За вашими словами, телеканал «2+2» і в майбутньому має намір залучати партнерів для виробництва серіального контенту. Це лише плани чи вже є конкретні кейси в роботі?
- «Ангели» - другий проект, реалізований протягом останнього року за участю приватних інвесторів. На даному етапі один проект перебуває в розробці, ще за двома тривають перемовини з потенційними партнерами. Також у нас уже є один реалізований проект, де партнером телеканалу «2+2» виступає держава, ще два - в розробці.
- Наскільки перспективний цей напрям сьогодні - грубо кажучи, чи багато на ринку тих, хто бажає вкладатися у виробництво серіалів?
- Наразі і попит, і пропозицію на ринку не можна оцінити дуже високо, проте вони мають динамічне зростання. Медіасервіси дедалі більше зацікавлені в паралельних прем'єрах і допрем'єрних показах, формуванні бібліотеки якісного контенту, а продакшен-компанії не лише виробляють контент на замовлення, але й вкладаються у виробництво з метою отримання прибутку від реалізації прав. Телеканал «2+2» зацікавлений у залученні інвесторів й активно виходить на ринок із пропозицією партнерства з виробництва проектів. Із компаніями, що орієнтовані на співпрацю, взаємовигідні умови погоджуємо дуже оперативно.
Услід за Сергієм до відповіді я закликала програмного директора MEGOGO Марію Панченко.
- Компанія MEGOGO нарешті зайшла у сегмент виробництва контенту. Чому для старту обрали саме проект каналу «2+2», що було для вас вирішальним фактором?
- Ми давно дивимося в бік роботи над українським продуктом. Найкраща синергія у цьому питанні - партнерство національного телеканалу та популярного медіасервісу. Адже саме так продукт може вийти якісніший і матиме найбільше охоплення за аудиторією. На стадії перемовин ми були з декількома великими гравцями, але саме канали групи «1+1 медіа» продемонстрували швидкість, гнучкість і відкритість до нових видів партнерства.
- У проектів «2+2» традиційно чоловіча аудиторія. Домовляючись про спільне виробництво «Ангелів», ви не пропонували змінити позиціонування для розширення аудиторії (аби, приміром, серіал прийшли дивитися і жінки)? Чи на даному етапі ви маєте намір поповнювати медіатеку в усіх напрямах?
- Працюючи з великими каналами, які мають висхідні тренди рейтингів, ми схильні довіряти їхньому вибору, співвідносячи зі знанням, що популярне в наших користувачів. MEGOGO - медіаплатформа для всієї родини, тому ми готові працювати для різних сегментів аудиторії. Однак важливо розуміти, що за тієї кількості контенту, котрий у нас уже є, ми шукаємо не просто новинки, а сильний, яскравий, потенційно рейтинговий продукт.
- На якому етапі MEGOGO доєднався до роботи над серіалом і на яких умовах? Чи брала участь ваша компанія у девелопменті та виробництві, якщо так - то як саме?
- Доєднались на етапі сценарію. Наша команда продюсерів вносила певні пропозиції до сценарію, кастингу, разом погоджували важливі ввідні. Ми розуміємо, що «2+2» максимально зацікавлений зробити продукт на найвищому рівні, адже канал насамперед знімає його для власного ефіру.
- Як були розподілені вкладення у проект і як розподіляються права?
- Ми діємо відповідно до договору, де максимально точно розділені наші права. Більше деталей розповісти не зможу, позаяк договір містить пункт про нерозголошення інформації.
- Які шляхи монетизації такого контенту ви нині вбачаєте? Чи реально буде відбити вкладення у проект, або це для вас більше іміджева історія?
- Це лише початок шляху у створенні партнерського продукту. Потрібний час для оцінки результатів і, відповідно, вкладень. Прем'єра відбудеться у базовій підписці MEGOGO, а з часом серіал стане доступний на рекламній моделі. За який термін відіб'ється та чи відіб'ється взагалі - питання відкрите. Але ми не можемо не розвивати нові напрями, не експериментувати. Ми багато чому вчимось, торуючи цей шлях.
- У нещодавньому інтерв'ю Іван Шестаков казав, що зараз у компанії в роботі одразу декілька копродукційних проектів. На яких вони стадіях? Йдеться тільки про серіали?
- Наразі йдеться про серіали. Невдовзі ми презентуємо ще три продукти, і один із них - знову з «2+2».
Тепер, коли ви знаєте про «Ангелів» дещо більше, впевнена - чекати на прем'єру стало цікавіше. А ще є привід набратися терпіння, аби побачити всі проекти, згадані Сергієм і Марією.