Відучора Сабіна Абляєва обіймає посаду маркетинг-директора телеканалу ICTV, а звільнене нею місце глави піар-служби отримала Єлизавета Кравець. На каналі підкреслюють, що команда з урахуванням нових призначень розроблятиме і реалізовуватиме мультиплатформенну маркетингову стратегію для розвитку бренду мовника і зміцнення позицій на ринку.
«Кілька років поспіль ми посідаємо друге місце серед національних телеканалів. Ми віримо, що посилення ролі маркетингу і комунікацій закріпить наші лідерські позиції на ринку і ще раз доведе глядачам, що Разом Краще! До того ж, в осінньому сезоні й 2021 році у нас заплановані масштабні і соціально важливі прем'єри, тому нова команда активно працюватиме над їх просуванням», - коментує ротації керуючий директор ICTV Анастасія Штейнгауз.
Нагадаю, Сабіна Абляєва була керівником пресслужби ICTV з 2018 року, а до цього протягом чотирьох років працювала в «Медіа Групі Україна» - спочатку начальником відділу зі зв'язків з громадськістю та пресою на каналі «Україна», а потім начальником департаменту з розвитку бренду телеканалу «Футбол». Єлизавета Кравець перейшла на ICTV з агентства Hoshva PR.